//
کدخبر: ۸۵۱۱۴ //

افتتاح ۹۷ پروژه صدا و سیما در بوشهر/ سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومانی

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: در روز ملی خلیج فارس، 97 پروژه صدا و سیما با سرمایه‌گذاری 70 میلیارد تومان در بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 97 پروژه صدا و سیما در بوشهر/ سرمایه‌گذاری 70 میلیارد تومانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیدحسین ناظر بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه ملی، صدا و سیمای مرکز بوشهر اقدام به تولید و پخش برنامه‌های مناسبی در این عرصه کرده است.

وی افزود: این برنامه‌ها سبب شد که نگاه بخش بیشتری از هموطنانمان به استان بوشهر جلب شود که نمود عینی آن در تعطیلات نوروزی و با افزایش حجم سفر به استان خود را نشان داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که طی یک‌ماه آینده با تمام امکانات به دنبال اطلاع‌رسانی وسیع آن هستیم، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در روز 9 اردیبهشت است که با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، در سالن سینما شهید آوینی بوشهر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این روز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از 97 پروژه صدا و سیما با سرمایه‌گذاری 70 میلیارد تومانی هستیم که مهمترین این پروژه‌ها شامل افتتاح رادیو نما در صدا و سیمای مرکز بوشهر، استودیوهای رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما در ساحل بوشهر، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و عسلویه است.

ناظر عنوان کرد: از جمله پروژه‌هایی قابل بهره‌برداری در روز ملی خلیج فارس، پروژه ارتباط دو دستگاه ماهوار‌ه‌ای SNG با سرمایه‌گذاری دو میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که امکان ارتباط زنده ماهواره‌ای را در تمامی نقاط استان بوشهر هموار می‌سازد.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر عنوان کرد: ساخت برنامه‌های ویژه و مناسبتی در کنار معرفی کالاهای ایرانی برای اجرایی‌شدن شعار امسال رهبری نیز در دستور کار قرار داده‌ایم و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در صدا و سیمای مرکز بوشهر در کنار فعال‌کردن اطاق‌های فکر این مرکز، معرفی بیشتر این استان در شاخص‌های مختلف برای ارتقای سطح سرمایه‌گذاری و اشتغال در کنار توجه به صنعت گردشگری را دنبال می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان