//
کدخبر: ۸۴۷۳۲ //
مجری برنامه «ما؛ مردم» پرس تی وی:

استقبال بالای مخاطبان شگفت زده ام می کند

بهمن نورایی مجری برنامه «ما؛ مردم» شبکه پرس تی وی گفت: سال 96 آغاز همکاری من با پرس تی وی بود و وقتی بازخوردهای خوب مخاطبان را می دیدم باور نمی کردم این برنامه تا این حد موفق به جذب مخاطب شده باشد.

استقبال بالای مخاطبان شگفت زده ام می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مجری برنامه «ما ؛ مردم» سال ۹۶ را آغاز کار خود با شبکه پرس تی وی عنوان کرد که بسیار هم برای این مجری خوب و خوش یمن بوده است.

نورایی بهترین و در عین حال سخت ترین برنامه ای را که اجرا کرده است,  یکی از قسمت های «ما؛ مردم» با موضوع کنترل اسلحه عنوان کرد و افزود: ایده این برنامه بعد از اتفاقات دردناک لاس وگاس صورت گرفت که از نظر احساسی برایم دردناک بود و خیلی برنامه را دوست داشتم.

مجری برنامه بازخوردهایی که از مخاطبان گرفته را عالی ذکر کرد و گفت: باورم نمی شد این همه دیده شده باشیم و حتی یکی از دوستانم که در ایالات متحده ساکن است عنوان کرد صاحبخانه ما هم برنامه شما را می بیند و این موضوع باعث رضایت خاطر من و همکاران برای کار کردن و انجام مسئولیت به عنوان یک ژورنالیست و نه الزاما یکی از عوامل برنامه ساز بود.

او ادامه داد: از اجرای خود نیز بازخوردهای خوبی گرفتم و آن هم به خاطر کیفیت بالای برنامه است و از نگاه شخصی خودم به جد می توانم بگویم که «ما ؛ مردم» یک سر و گردن از تمام برنامه های تولیدی در پرس تی وی بالاتر است.

نورایی تغییر در برنامه کاری سال ۹۷ خود را  منوط به تغییرات در فرمت برنامه دانست و گفت: اگر تغییراتی رخ ندهد به همین منوال کار را ادامه می دهیم.

او افزود: نگاه و رویکرد ما در برنامه انتقادی نیست بلکه ژورنالیستی و مشاهده گرایانه است و از آن جا که به سیاست داخلی آمریکا می پردازیم حالا حالا موضوع برای برنامه سازی داریم.

برنامه هفتگی «ما؛ مردم» شبکه پرس تی وی مسائل روز داخلی و خارجی کشور آمریکا را با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار می دهد. «ما؛ مردم» یکشنبه ها ساعت 13 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز روزهای دوشنبه (ساعت 8 و 5 دقیقه بامداد)، سه شنبه (ساعت 18) و چهارشنبه (ساعت 11) است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۷۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان