//
کدخبر: ۸۲۰۹۰ //
به همت برادران شفیعی شود؛

برگزاری نمایشگاه عکس «خاطرات یک سرو» در منزلی بجای مانده از دوران قاجار

در روز دوم فروردین ماه نمایشگاه عکسی با نام «خاطرات یک سرو» در شهر علویچه اصفهان برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه عکس «خاطرات یک سرو» در منزلی بجای مانده از دوران قاجار
به گزارش فرتاک نیوز،

نمایشگاهی از آثار  دو هنرمند عکاس شهر علویجه احمد و امیر شفیعی با عنوان «خاطرات یک سرو» از دوم فروردین 1397 در  شهر علویجه استان اصفهان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که به همت هنرمندان عکاس  این شهر افتتاح می شود ، تعداد 40 قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید در ابعاد 60* 40 و 120*50 سانتیمتر با موضوعات مختلف آسمان شب، معماری و طبیعت شهر علویجه به نمایش گذاشته خواهد شد.

احمد شفیعی هماهنگ کننده و یکی عکاسان این مجموعه، هدف از برپایی این نمایشگاه را شناخت بیشتر مردم با جاذبه‌های طبیعی و آشنایی با قدمت این شهر تاریخی  دانست.

وی ضمن تقدیر از گروه گرد آوری این مجموعه که در ثبت تصاویر ، پشتیبانی و آماده سازی در این یکسال زحمات بسیار کشیده اند و همگی از قشر جوان هستند، گفت: بعضا برای ثبت یک عکس، خصوصا تصاویر آسمان شب، بیش از ساعت ها وقت سپری شده است، تا سوژه ای که قبلا برای مردم شناخته شده، این بار با تلفیقی از زیبایی های آسمان شب، توجه بیننده را به این قسمت جلب نماید.

این نمایشگاه صبح پنج شنبه دوم فروردین 1396 با حضور مقامات شهری و استانی در منزلی قدیمی بجای مانده از دوران قاجار، که در میراث ملی کشور نیز به ثبت رسیده افتتاح می شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز 12 فروردین همه روزه از ساعت 10 الی 14 و 16 لغایت 20 از مجموعه عکس‌های به نمایش گذاشته شده در استان اصفهان، شهر علویجه،  بافت سنتی محله قدیمی گرا دیدن کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۰۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان