//
کدخبر: ۸۱۷۹ //

پرونده هفتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان بسته شد

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه سی و پنحمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پایتخت، پرونده هفتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان نیز بسته شد.

پرونده هفتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان بسته شد

به گزارش فرتاک نیوز ؛ همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه سی و پنحمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پایتخت، پرونده هفتیمن جشنواره فیلم فجر در اصفهان نیز بسته شد.

 

اصفهان امسال کم اقبال‌تر از سال گذشته جشنواره را با اکران 16 فیلم متوسط جشنواره به پایان رساند این در حالی بود که استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان به هنر هفتم تنها در روزهای پایانی جوشش گرفت و این جشنواره با تمام کاستی‌ها و چالش‌های قبل و بعد از برگزاری به کار خود در اصفهان خاتمه داد.

 

در هفتمین و آخرین روز از جشنواره، سینما ساحل فیلم "سارا و آیدا" و سینما فلسطین با اکران فیلم "خوب، بد، جلف" را اکران کرد که با توجه به روز آخر هفته مورد استقبال خوبی نیز از سوی علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

در گزارش‌های پیش از این از کاستی‌ها و حتی سطح فیلم‌های متوسط بخش استانی جشنواره فجر سخن فراوان گفته شد اما دبیر هفتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به خبرنگار تسنیم درباره تصمیم اکران فیلم‌های مورد توجه قرار گرفته داوران جشنواره سی و پنجم گفت: پیگیر این هستیم که فیلم‌هایی که در جشنواره فجر مورد اقبال عمومی و توجه داوران قرار گرفته را نیز در آینده‌ای نزدیک در اصفهان اکران کنیم.

 

امسال فیلم‌های سارا و آیدا، یادم تو را فراموش، ماجرای نیم روز، ماه گرفتگی، اسرافیل، بن بست وثوق، چراغ های ناتمام و فصل نرگس از سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما ساحل و همچنین انزوا، یک روز به‌خصوص، خانه دیگری، آزادی به قید شرط، کمدی انسان،  دعوت نامه، دریاچه ماه و خوب، بد، جلف از جمله فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است که در سینما فلسطین در مدت هفت روز اکران شد.

 

گرچه جشنواره امسال با نگاه‌های انتقادی بسیاری همراه بود اما برگزاری آن در اصفهان برای اهالی هنر و رسانه از اهمیت خاصی برخوردار بود که امید می‌رود که در سال‌های آینده پیش از فرا رسیدن دهه مبارک فجر و آغار اکران فیلم‌های جشنواره ، مسئولان و متولیان فرهنگ و هنر اصفهان به فکر برنامه‌ریزی دقیق‌تر و برگزاری هرچه با شکوه‌تر این جشنواره در شهر فرهنگ دوست اصفهان باشند.

 

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان