//
کدخبر: ۸۰۴۰۷ //

با «دنیا فتحی» در سریال «از سیر تا پیاز» در نوروز ۹۷

سریال از سیرتا پیاز به تهیه کنندگی مسعود جوانرو و کارگردانی پیمان امینی با بازی خانم دنیا فتحی و دیگر بازیگران مطرح کرمانشاه در نوروز 97 از شبکه زاگرس پخش خواهد شد.

 با «دنیا فتحی» در سریال «از سیر تا پیاز» در نوروز 97
به گزارش فرتاک نیوز،

همانطور که میدانیم  هنرهای نمایشی شکلی از هنر است که  برخلاف هنرهای دیگر، هنرمند در آن با استفاده از بدن و فیزیکِ خود در وهله  نخست و سپس با بهره‌گیری از امکانات دیگر به خلق هنر  و نقش آفرینی  می پردازد.

هنرمندان و بازیگران با خلق آثار فاخر خود در زمینه های مختلف  صفحه های  ماندگاری را در ذهن مخاطب تداعی می کنند ،بازیگری که از عهده ارتباط با مخاطب برمی آید شانس موفقیت بیشتری را برای نقش های بیشتر در کارنامه خود می گیرند، هنر بازیگری که شاید در سالهای اخیر در کشورمان از رونق بیشتری برخوردار بوده علاوه بر استفاده از تجربه پیشکسوتان  نیازمند تلاش ،تحصیلات و در واقع به روز بودن است به جرات می توان گفت .بازیگر موفق کسی است که در قالب نقش قرار گیرد و بیننده او را در نقش آن شخصیت داستان بپذیرد.

 یکی از بازیگران زنی که در استان کرمانشاه طی سال های اخیر در عرصه تئاتر و بازیگری  خوش درخشیده  و توانسته با مخاطب خود ارتباط موثر را برقرار کرده خانم دنیا فتحی است . او که  رشته ی کارشناسی اش مدیریت امور فرهنگی است در حال حاضر  رشته کارگردانی را  در مقطع کارشناسى ارشد ادامه می دهد و از سال ٨٢ به کار هنرى مشغول است.

 دنیا فتحی در فیلم داستانی ٣٠ قسمتى «هویت گم شده»،فیلم سینمایی «گروه سلمان»،«دستم را بگیر»،فیلم «قاب» وفیلم «آن مرد با اسب آمد» نقش آفرینی کرده  و همچنین ساخت فیلم کوتاه «کوچه ی 123»،در کارنامه کاری خود دارد.

  دنیا فتحی بازیگر کرمانشاهی در سریال از «سیر تا پیاز» به تهیه کنندگى «مسعود جوانرو» که تاکنون تهیه‌ و کارگردانی فیلم و سریال‌های از جمله "یک «قارچ هندوانه»،  «شویل زمستان»، ـماجرای ممو»، «کاهو سکنجبین» و... را در کارنامه دارد و کارگردانى «پیمان امینى» که به  مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز با هدف ایجاد فضایی شاد و خاطره‌انگیز برای اهالی استان در 15 قسمت تهیه شده است در کنار سایر هنرمندان با سابقه عرصه بازیگری استان کرمانشاه از جمله آقایان: اردشیر قبادی، سیدفرهاد لاری، مجتبی اکبرپور،‌ ابراهیم مرادی، عباس منصوری، احسان مرادی‌نیا و خانم‌ها توران یاقوتی، فریبا صادقیان و بهرامی و... بازی می کند..

گفتی است دنیا فتحی جوایز مختلفی از جشنواره های ملی و استانی داشته ودوره های فیلم سازی  را از انجمن سینمای جوان گذرانده است.

 وى هفت سال مربی فنی سازمان دانش آموزی از مقطع ابتدایی تا پیش دانشگاهى، دودوره قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی برای آموزش دانشجویان داشته  و سه دوره داور دانش آموزی استان بوده و٣٢ کار بزرگسال و کودک و اجراى عموم داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان