//
کدخبر: ۷۵۵۱ //
در نشست خبری فیلم سینمایی «فصل نرگس»:

انتقاد عوامل «فصل نرگس» نسبت به اعلام زودهنگام کاندیدهای جشنواره

عوامل فیلم سینمایی «فصل نرگس» با عدم حضور خود در نشست خبری، نسبت به اعلام زودهنگام اسامی ماندیدهای جشنواره فجر انتقاد کردند.


انتقاد عوامل «فصل نرگس» نسبت به اعلام زودهنگام کاندیدهای جشنواره

به گزارش فرتاک نیوز، «سحر صباغ‌سرشت» تهیه‌کننده فیلم سینمایی «فصل نرگس» به تنهایی در نشست خبری این فیلم حاضر شد و ضمن تشکر از اهالی رسانه، گفت: در شرایطی که گروه فصل نرگس همواره کنار هم بودند و با هم فیلم‌های دیگر را دیدیم و در سینماهای مردمی نیز با هم حضور داشتیم، امروز به نتیجه رسیدیم تا ناخوش احوالی امروزمان را با عدم حضورمان در نشست خبری اعلام کنیم که نسبت به روند انتخاب فیلم‌ها تا اعلام و انتخاب نامزدها و همچنین اطلاع‌رسانی زودهنگام کاندیدهای هیات داوران، انتقاد داریم.

انتقاد عوامل «فصل نرگس» نسبت به اعلام زودهنگام کاندیدهای جشنواره

وی تصریح کرد: من امروز به تنهایی به نمایندگی از دوستان اینجا هستم تا میزبان شما باشم چراکه وقتی کاندیدها اعلام می‌شود جشن سینما تمام شده است. در شرایطی که  فیلم‌های دیگر که قبل از اعلام کاندیدها نمایش داده شدند و مخاطبان بسیاری داشتند، از شرایط برابری برخوردار باشیم.

صباغ‌سرشت از برپایی نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «فصل نرگس» در زمانی بعد از جشنواره فیلم فجر در سینمایی مختص به خبرنگاران و منتقدان خبر داد و گفت: ما حتما بعد از جشنواره در فضایی خیلی صمیمی و مطمئن و سینمایی مختص به اهالی رسانه، جلسه نقد و بررسی واقعی در آنجا برگزار می‌کنیم و امروز برای احترام به شما و آقای گبرلو و ستاد خبری جشنواره اینجا هستم.

وی با تاکید بر اینکه فیلم‌هایی که در بخش مسابقه هستند نباید در دو روز آخر جشنواره قرار می‌دادند تا ۴۸ ساعت قبل اختتامیه اسامی نامزدها اعلام شوند، گفت: این موضوع را حق ما بدانید و نشانه اعتراض نشمرید و همچنین مفتخریم که فیلم «فصل نرگس» در لیست کاندیدهای جشنواره نیستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان