//
کدخبر: ۷۰۱۶۶ //
«میهمانی خصوصی» برای «دیده بان» در آی‌فیلم

فیلم‌های سینمایی ایرانی برای مخاطبان خارجی

فیلم‌های سینمایی «میهمانی خصوصی» و «دیده بان» در جدول پخش سینمایی‌های آخر هفته کانال عربی و انگلیسی آی‌فیلم قرار داده شده‌اند.

 فیلم‌های سینمایی ایرانی برای مخاطبان خارجی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم‌های سینمایی «میهمانی خصوصی» و «دیده بان» به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه از کانال های عربی و انگلیسی شبکه آی‌فیلم با زیرنویس پخش می‌شوند.

 

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «میهمانی خصوصی» ساخته حسن هدایت در سال ۶۵، برای پخش از کانال عربی در ساعت ۲۲:۰۰ به وقت مکه جمعه شب، درنظر گرفته شده است.

 

photo_۲۰۱۸-۰۱-۱۶_۱۰-۱۷-۵۱

 

خلاصه ماجرای این فیلم سینمایی از این قرار است: پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سه محکوم سیاسی عضو حزب توده ایران و یک محکوم عادی، هنگام انتقال به زندان می‌گریزند و به خانه یکی از اعضای وزارت امور خارجه، که میهمانی در آن برگزار است، هجوم می‌برند و همه را به گروگان می‌گیرند. قرار می‌شود میهمانان به حکم قرعه دو تن را از میان خود انتخاب کنند تا محکومان فراری به پشتوانه آن دو از کشور خارج شوند...

 

بازپخش «میهمانی خصوصی» در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز شنبه خواهد بود.

 

فیلم سینمایی «دیده بان» به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا شنبه۳۰  دی ساعت ۲۲:۰۰ به وقت GMT (۰۱:۳۰به وقت تهران ) پخش خواهد شد.

 

 این فیلم سینمایی، سال ۶۸ در سینماهای ایران اکران شده‌ است و بازیگرانی همچون مهرداد سلیمانی، علیرضا حیدری ،غلامرضا علی‌اکبری، اصغر پورهاجریان، اسماعیل سلطانیان، سعید جوانشیر، حمیدرضا سلطانیان، حسین کیانی، حمیدرضا چارکچیان و عبدالرسول سلطانیان در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 

در خلاصه داستان «دیده‌بان» آمده است : ارتباط خط کمین با نیروهای خودی توسط دشمن قطع شده و احتمال سقوط منطقه بسیار زیاد است. مقابله و مقاومت نیروها در مقابل دشمن نیازمند حضور دیده بان جهت هدایت آتش سنگین است. یکی از رزمندگان برای پیوستن به خط کمین و دیده بانی باید از مسیری عبور کند که زیر آتش شدید قرار دارد...

 

تکرار این فیلم سینمایی در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز یکشنبه خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان