//
کدخبر: ۶۴۸۲۴ //
پرس تی وی در برنامه «ما؛ مردم» بررسی می کند:

پایان جدال داگ جونز و روی مور در آلاباما

بررسی چالش اخیر بر سر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل با کارشناسی ریچارد فورر

پایان جدال داگ جونز و روی مور در آلاباما
به گزارش فرتاک نیوز،

برنامه این هفته «ما ؛ مردم» در شبکه پرس تی وی نگاهی به جدال دو نماینده جمهوری خواه و دموکرات ایالت آلاباما آمریکا برای کسب کرسی در مجلس سنا این کشور خواهد داشت.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در برنامه این هفته «ما ؛ مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، با حضور چری هنکلا مدافع ضد فقر آمریکایی، از بنیانگذاران اتحادیه حقوق رفاهی کانزینگتون و نامزد ریاست جمهوری حزب سبز، پیرامون شکست روی مور نماینده حزب جمهوری خواه در برابر داگلاس جونز نماینده حزب دموکرات ایالت آلاباما بحث و گفت و گو خواهد شد.

 

در این برنامه دلایل این شکست، حمایت ترامپ از روی مور برغم افشای فساد اخلاقی وی، عدم توجه مردم به نظر ترامپ در این مورد، پیشی گرفتن تعداد دموکرات ها نسبت به جمهوری خواهان در سنای آمریکا پس از 25 سال، درخواست برخی نمایندگان از ترامپ برای اعلام استعفا به دلیل مشکلات اخلاقی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

گزارش خبری از نیویورک پیرامون آتش سوزی کالیفرنیا و بحث کارشناسی در مورد دستور ترامپ مبنی بر تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به اورشلیم (بیت المقدس) از دیگر آیتم های برنامه این هفته «ما ؛ مردم» خواهد بود. موضوع تغییر پایتخت از تل آویو به بیت المقدس نیز با استفاده از نظرات کارشناسی ریچارد فورر نویسنده و کارشناس مسائل فلسطین بررسی خواهد شد.

 

بهمن نورایی اجرای این برنامه را بر عهده دارد و احمدرضا محمودیان (کارگردان هنری)، حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی (نویسندگان)، شهرزاد خانی پور (دستیار تهیه)، عادل عباسی (تدوینگر)، حامد عزیزی (گرافیست)، معصومه عابدینی (هماهنگ کننده) و سوزان مدرس (گزارشگر نیویورک) سایر عوامل تهیه آن هستند.

 

برنامه «ما ؛ مردم»   یکشنبه 26 آذر ماه ساعت 12:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 07:00 و 23:00 ، سه شنبه ساعت 17:00 و چهارشنبه ساعت 10:00 پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان