//
کدخبر: ۶۴۷۸۹ //
عضو کمیسیون فرهنگی در تاکید بر حمایت از شبکه های برون مرزی صداوسیما:

در عرصه رقابت با رسانه های معاند جمهوری اسلامی، هر چه هزینه کنیم کم است

علیرضا ابراهیمی با اشاره به اینکه در تصویب بودجه، نگاه کلی به صدا و سیما داریم اظهار کرد: باید کمک بیشتری به صدا و سیما و به خصوص شبکه های برون مرزی شود تا در عرصه رقابت بین المللی موفق باشند.

در عرصه رقابت با رسانه های معاند جمهوری اسلامی، هر چه هزینه کنیم کم است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است که با وجود ۲۱۷ شبکه معاند جمهوری اسلامی ایران، باید با اتکا به داشته های بومی و تولید محتوای قوی و کمک مجلس در رقابت با رسانه های بیگانه و معاند، کسب موفقیت کرد.

 

به گفته وی، وجود شبکه های برون مرزی به لحاظ معرفی فرهنگ و داشته هایمان و نگاه بلند جمهوری اسلامی ایران لازم و ضروری است.

 

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با اشاره به این که توسعه، گسترش و محتواسازی باید با قوت بیشتری صورت بگیرد گفت: دنیای رقابتی رسانه، سرمایه گذاری فرهنگی را می طلبد و در این راه هرچه هزینه کنیم باز هم کم است.

 

وی افزود: باید در ساخت برنامه از دوستداران نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بیشتر استفاده کنیم و در تولید محتوا نیز از حضور کارشناسان کشورهای مختلف بهره بگیریم. تولیدات رسانه باید غنای بیشتری داشته و تحلیل درست از دنیا و اثرگذاری آن را ببینیم.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  با اشاره به این که باید در بودجه سال ۹۷ توجه ویژه ای به صدا و سیما و به خصوص شبکه های برون مرزی داشته باشیم عنوان کرد: عرصه رقابت در جهان رسانه های امروزی  خیلی اهمیت دارد و برای رسیدن به بهترین جایگاه باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

 

وی درباره نقش پرس تی وی در کاهش ایران هراسی گفت: در شرایطی که کشورهای معاند مثل عربستان و مجموعه نظام استکبار جهانی با ابزارهایی چون بی بی سی و شبکه های مختلف خارجی و ... علیه ما کار می کنند، بخشی از توفیقات جمهوری اسلامی مرهون همین شبکه های برون مرزی است که با نشان دادن چهره واقعی ایران به مقابله با این رسانه ها رفته اند.

 

 عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس درباره کمرنگ شدن سلطه شبکه های غربی و معاند با حضور شبکه های برون مرزی نیز تصریح کرد: همین گزارشات، انعکاس اخبار واقعی و تحلیل در کشورهای مختلف تاثیرگذار بوده است، البته ناگفته نماند که رقابت با رسانه های معاند سخت است و همین بر اهمت موضوع می افزاید.

 

این نماینده مردم در مجلس ارزیابی خود را از شبکه پرس تی وی خوب دانست و عنوان کرد: باید مجلس و دولت با تصویب بودجه مناسب  و سازمان صدا و سیما هم با ساخت برنامه ها و فیلم های فاخر کمک کنند تا به هدف اصلی خود برسیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۷۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان