//
کدخبر: ۴۹۹۸۶ //
با حضور دکتر ولایتی و سردار یزدی؛

تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج رسانه و دانشگاه آزاد اسلامی امضاء شد + تصاویر

امروز تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج رسانه و دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقاء سواد رسانه و همکاریهای رسانه‌ای با حضور دکتر ولایتی؛ رئیس هیئت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد و سردار محمدرضا یزدی؛ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ امضاء شد.

 تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج رسانه و دانشگاه آزاد اسلامی امضاء شد + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج رسانه و دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقاء سواد رسانه و همکاریهای رسانه‌ای با حضور دکتر ولایتی؛ رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد، سردار محمدرضا یزدی؛ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و مسعود بصیری؛ مسئول سازمان بسیج رسانه امضاء شد.

 

علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد درباره اهمیت بسیج در جامعه اظهار کرد: بسیج رکن اساسی زندگی ما بوده که حفظ هویت و تمامیت ارضی و حمایت نظام جمهوری اسلامی و حضور در تمام عرصه‌ها از وظایف اجمالی  بسیج است.

 

وی افزود: این نهاد مبارک توسط حضرت امام خمینی (ره)  تاسیس شد و امیدوارم همه ما  در تمام کارهایمان  بسیجی باشیم.

 

رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد  تصریح کرد: در راستای کیفی‌سازی کار بسیج، ارتباط  دانشگاهی مهم است و ما اهتمام ویژه برای کیفی شدن ارتباطات به بسیج داریم.

 

سردار محمد رضا یزدی نیز در این مراسم گفت: ما باید فضای فرهنگی و زندگی عادی  را به سمت زندگی ایرانی اسلامی سوق دهیم.

 

وی افزود: حضور بسیج در همه عرصه‌ها مخصوصاً رسانه دارای اهمیت ویژه‌ای است؛ این ارتباط را باید در سیستمهای سازمانی هم ترویج دهیم و به سرعت به سمتی حرکت کنیم که تبلیغ و ترویج زندگی اسلامی صورت بگیرد تا در این زمینه موفق شویم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تصریح کرد: باید برای کیفی‌سازی اقدامات بسیج هم کارهایی انجام گیرد که این تفاهم‌نامه یکی از این اقدامات است.

در پایان مراسم تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج رسانه امضاء شد.

 

1396061514173486311860094

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان