//
کدخبر: ۴۸۴ //

آغاز بکار جشنواره تئاتر فجر استانی در یزد

جشنواره تئاتر فجر استانی در یزد از صبح امروز چهاردهم دی‌ماه با حضور پنج اثر نمایشی ‌آغاز بکار می‌کند.

آغاز بکار جشنواره تئاتر فجر استانی در یزد

این دوره جشنواره از صبح امروز با اکران فیلم‎‎های تئاتر فجر در هشت بخش در محل تالار هنر یزد شروع شده و تا امشب نیز ادامه خواهد داشت.

نمایش‌های منتخب جشنواره استانی امسال نیز از عصر فردا چهارشنبه 15 دیماه در این محل بر طبق برنامه به نمایش درخواهد آمد و نهایتاً نیز آیین اختتامیه ساعت 18 روز هیجدهم دیماه در تالار هنر برپا می‌شود.

بنا به گفته‌ی «علی غیاثی ندوشن »مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در این دوره از جشنواره ، آثار نمایشی منتخبی از استان‌های تهران، قم، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی به نام‌های «هدیه مرموز»، «خانوم»، «دوبارگی»، «مکبث» و «هیس اون بیدار میشه» در مدت پنج روز در شهر یزد به روی صحنه خواهند رفت.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های جنبی و کارگاه‌های این جشنواره نیز اظهار می‌کند: کارگاه‎‎ «قابلیت‌های روز و استفاده از آن در طراحی» در روزهای 15 و 16 دی‌ماه و«نقاشی و ایده‌هایی برای اجرای تئاتر» نیز در روز جمعه 17 دیماه در محل مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) برپا خواهد شد. همچنین کارگاه دیگری با عنوان «زبان بدن» نیز عصر روز پنج‌شنبه 16 دیماه در سالن بلک باکس تالار هنر برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان