//
کدخبر: ۵۰ //

نمایش «کلاغ» با محتوای معضلات اجتماعی به صحنه آمد

. نمایش «کلاغ» نوشته دیوید هروئر با کارگردانی سمانه زندی‌نژاد و محوریت یک آسیب اجتماعی پرتنش در مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت.

نمایش «کلاغ» با محتوای معضلات اجتماعی به صحنه آمد

نمایش «کلاغ» با محتوای معضلات اجتماعی به صحنه آمد

به گزارش فرتاک خبری این نمایش نوشته دیوید هروئر و کارگردانی سمانه زندی‌نژاد با محوریت یک آسیب مهم اجتماعی این روزها در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر و با بازی سهیلا گلستانی و مرتضی اسماعیل کاشانی به اجرا در آمده است.

 

معضل اجتماعی و پرتنش کودک آزاری سال‌ها پیش با فیلم «هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند» توسط پوران درخشنده به روی صحنه رفت.

متن نمایش «کلاغ» بدون عدول از خطوط قرمز و چارچوب‌های مرسوم جامعه به معضل کودک آزادی پرداخته و به درستی توانسته به واسطه متن و شیوه کارگردانی به شکل صحیح بازیگران را همراه کرده و مخاطب را به بهترین شکل ممکن درگیر اجرا کند.

نکته دیگر این است که سهیلا گلستانی بازیگر این اجرا، پس از 9 سال که از بازی در فیلم سینمایی‌اش می‌گذرد به روی صحنه تئاتر رفته و بازی قابل قبولی از خود به معرض نمایش قرار داده و مرتضی اسماعیل کاشی نیز پیش ازاین در نمایش‌هایی حضور داشت که بیشتر مبتنی بر فرم بوده و این اجرا به تعبیری نخستین کارش در عرصه رئال در کارنامه کاری‌اش محسوب می‌شود.

 

براساس این گزارش، زندی‌نژاد پیش از این نمایش‌هایی به «مراسم مرگ داداش خوش آمدید»، «عروسک های سکوت»، «نسبیت خاص» و ... را به صحنه برده که با استقبال تماشاگران مواجه شده است.

 

نمایش «کلاغ» ساعت 18 هر شب (آذر و دی ماه 95) در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به اجرا در می‌آید و علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سامانه فروش تیوال مراجعه کنند.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان