//
کدخبر: ۴۷۹۳۱ //

حمایت آموزش و پرورش از طرح امین در مدارس

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش از بررسی‌ طرح امین خبر داد و گفت: این مسئله برای قانونمند‌ کردن همکاری میان حوزه علمیه و آموزش و پرورش است.

حمایت آموزش و پرورش از طرح امین در مدارس
به گزارش فرتاک نیوز،

اما و اگر‌های آموزش و پرورش برای راه اندازی مدارس امینمهدی نوید‌ ادهم‌ دبیر کل شورای عالی آموزش‌ و پرورش؛ در خصوص تصویب طرح‌ امین در  مدارس کشور اظهار کرد: این طرح بر اساس همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه‌ انجام می‌شود تا روحانیون‌ واجد شرایط‌ برای اعزام به مدارس‌ و تعمیق‌ تربیت دینی به دانش‌آموزان وارد عمل شوند.

 

وی افزود: تاکنون این طرح در تعدادی از مدارس کشور اجرایی شده و برای قانونمند‌ شدن فعالیت آن پیشنهادی به شورای عالی آموزش و پرورش ارائه شد که اکنون به این شورا رسیده است و در حال بررسی‌ جوانب کار هستیم.

 

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش از این طرح حمایت می کند، گفت: هنوز به مرحله تصویب این طرح نرسیده ایم و پس از اتمام بررسی‌ها این کار انجام خواهد شد.

 

نوید ادهم‌ در خصوص پیشنهاد تاسیس مدرسه امین تصریح کرد: این پیشنهاد به آموزش و پرورش داده شد اما با آن مخالفت کردیم چراکه مشکل تنوع مدارس‌ وجود دارد و قصد افزایش این تنوع را نداریم‌ بنابراین مسئله وجود مدارس امین منتفی‌ شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۳۱ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    لازم نیست این طرح در مدارس ارائه شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان