//
کدخبر: ۴۴۹۲۶۹ //

ستارگانی که از جمع پایتخت کم شدند | یادی از درگذشتگان سریال پایتخت + تصاویر

سریال پایتخت، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی، در طول سال‌های پخش خود، شاهد درگذشت چند تن از بازیگرانش بوده است. در این مطلب به معرفی این بازیگران و نقش‌هایشان در سریال پایتخت می‌پردازیم و یادی از آن‌ها می‌کنیم.

ستارگانی که از جمع پایتخت کم شدند | یادی از درگذشتگان سریال پایتخت + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری که تا کنون شش فصل از شبکه یک صدا و سیما پخش شده‌ است، جزو بهترین سریال های مناسبتی دهه نود می باشد، سریالی محبوب که مدیران هر سال به دنبال عوامل آن هستند تا سری جدیدش ساخته شود.

نوروز سال 1403 مانند سال های گذشته سریال پایتخت پخش نمی شود اما قرار است، سینمایی پایتخت بر روی آنتن برود، در پایتخت بازیگران بسیاری به ایفای نقش پرداخته اند که متاسفانه برخی از آنها فوت شده و در سری جدید پایتخت حضور نخواهند داشت. در این بخش از نمناک یادی می کنیم از بازیگران فوت شده سریال پایتخت که بر لب بسیاری از بینندگان لبخند نشانده اند.

خسرو امیرصادقی بازیگر نقش بیاتی

خسرو امیرصادقی معروف به امیرخسرو که در سریال پایتخت نقش آقای بیاتی معلم زبان نقی و ارسطو در دبیرستان، خواستگار سابق فهیمه را ایفا می کرد، از بازیگران فوت شده سریال پایتخت است. این هنرمند که در فیلم‌های زیادی به‌عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار، ایفای نقش نموده بود، در 23 تیر 1402 بر اثر بیماری ریوی درگذشت و در 25 تیر در در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد.

خسرو-امیرصادقی

ملوک طلوع نژاد بازیگر نقش خواهر بیاتی

زنده یاد ملوک طلوع نژاد بازیگر سریال پایتخت روز 20 شهریور 1400 بر اثر بیماری کرونا درگذشت. این بازیگر سابقه بازی در تئاتر و نمایش داشت و در سریال پایتخت نقش زنی را بازی نموده بود که به همراه دو تن از اقوام اش به منزل نقی معمولی رفته بودند تا از او ویلچری را خریداری کنند.

73SlRfQv6CLZ

حسین محب اهری بازیگر نقش دایی خانم فدوی

حسین محب اهری، از پیشکسوتان عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما بود که در سریال پایتخت نقش صفر، دایی شعله فدوی را بازی می کرد. زنده یاد محب اهری که در آثار سینمایی فراوانی مانند سه بیگانه، وقتی برگشتم… (قشنگ و فرنگ)، ساکن طبقه وسط، فرزند چهارم، خوابم میآد، گلچهره، بیداری، پسر آدم دختر حوا، وقتی همه خوابیم، اسپاگتی در هشت دقیقه و...بازی کرده بود، بعد از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، روز چهارشنبه 26 دی ماه 1397 درگذشت.

حسین-محب-اهری

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان