//
کدخبر: ۴۴۴۳ //
مظفری در گفت و گو با میزان:

جوان گرایی در جشنواره فیلم فجر جواب داده است/ جشنواره خوب رونق گیشه را به همراه دارد

بازیگر فیلم "سگ کشی" گفت: حضور و بروز جوانان باعث می شود تا پیشکسوتان و با سابقه ها هم برای رشد آثارشان تلاش بیشتری انجام دهند. جوانان ما آنقدر با شعور و درایت دارند که از پیشکسوتان و تجربه هایشان استفاده کنند.


جوان گرایی در جشنواره فیلم فجر جواب داده است/ جشنواره خوب رونق گیشه را به همراه دارد

مجید مظفری بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، روند برگزاری جشنواره فیلم فجر را طی سال های گذشته مثبت دانست و گفت: از نظر من با حرکتی که طی دو سال گذشته در جشنواره فیلم فجر اتفاق افتاده بازخوردهای بسیار مثبتی از جشنواره را در میان مردم مشاهده کرده ایم و این نشان دهنده رشد روزافزون جشنواره است.

وی در همین راستا ادامه داد: همان طور که شاهد بودیم طی دو سال گذشته همگام با جشنواره وضعیت گیشه رونق بسیار خوبی داشته و مردم به سمت سینماها جذب شده اند. این روند به خوبی جواب داده و مطمئنم امسال، فیلم ها هم در جشنواره و هم در اکران به موفقیت های فراوانی دست خواهند یافت.

بازیگر فیلم "سگ کشی" افزود: موفقیت در جشنواره و فروش خوب فیلم ها رونق فیلم و فیلمسازی را موجب شده و هرساله شاهد ظهور آثار و استعداد های بسیار خوبی در سینما هستیم.

مظفری با اشاره به حضور کارگردانان جوان در دوره های اخیر جشنواره تصریح کرد: حضور و بروز جوانان باعث می شود تا پیشکسوتان و با سابقه ها هم برای رشد آثارشان تلاش بیشتری انجام دهند. جوانان ما آنقدر با شعور و درایت دارند که از پیشکسوتان و تجربه هایشان استفاده کنند.

این بازیگر پیشکسوت سینما با لزوم بر اهمیت دادن به جوانان خاطرنشان کرد: ما تا چند سال پیش برای جوانان کاری نکرده بودیم و تنها با جوانان کار کرده بودیم. اما طی دو سه سال گذشته این روند کاملاً عوض شده و به خوبی می بینیم که جوانان به راحتی می توانند استعدادهای خود را نشان دهند.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان