//
کدخبر: ۴۰۲۳ //

پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور هنرمندان و مسئولین جشنواره در موزه سینما رونمایی شد.

به گزارش فرتاک نیوز پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور هنرمندان و مسئولین جشنواره در موزه سینما 3 بهمن 1395 ساعت 19:30 در محل خانه سینما رونمایی شد.

در این مراسم هنرمندانی همچون محمد علی کشاورز، مجید مظفری، علیرضا داودنژاد، پوران درخشنده، سعید راد، کوروش تهامی،  سعید روستایی، کمال تبریزی و محمد رضا شریفی نیاحضور داشتند.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم بهمن ماه به دبیری محمد حیدری برگزار خواهد شد.

امید روحانی، بازیگر سینما و تلویزیون در ابتدای این مراسم با گرامیداشت مقام شهدای آتش نشان گفت: امشب به یاد یکی از بزرگان سینما علی حاتمی در این محل جمع شده ایم. من هر سال بیشتر از پیش فقدان حضور او را احساس میکنیم.

وی ادامه داد: حاتمی وقتی شروع کرد زبان سینما را تماما از غرب اخذ نکند. بلکه بکوشد از این سرزمین چیزی بگوید. به همین دلیل به سراغ قصه ایرانی رفت. حاتمی به این اتفاق آگاهی بخشید.

بازیگر سریال ساختمان پزشکان تاکید کرد: خوشحالم که جوانان مستعدی داریم که می‌توانند به خوبی راه این فیلمساز برجسته را ادامه دهند.

در این مراسم علی دادگو یکی از همراهان علی حاتمی در عرصه فیلمسازی از تبدیل آثار وی به نسخه دیجیتال خبر داد و به چاپ آثار وی اشاره کرد.

محمدعلی کشاورز با حضور روی صحنه با اشاره مدیون بودن خود به علی حاتمی گفت: مسأله ای را باید عرض کنم و گفته نشد این است که علی حاتمی کارش را تئاتر شروع کرد و نه از سینما. اگر میخواهید در سینما موفق شوید در ابتدا باید تیاتر کار کنید و در کنار مردم باشید. افتخار میکنم که برای مردم این سرزمین کار کردم.

در ادامه این مراسم از زهرا حاتمی همسر علی حاتمی٬ لیلا حاتمی٬ محمدعلی کشاورز و احترام برومند دعوت شد تا تا پوستر این دوره از جشنواره را رونمایی کنند.

محمد حیدری در کنار مانی و عسل (نوه های علی حاتمی) روی صحنه حاضر شده و در کنار هم پوستر سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر با تصویری از علی حاتمی رونمایی شد.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان