//
کدخبر: ۴۱۰۳ //

خواسته این روزهای مخاطبان جشنواره فیلم فجر

حیدری در بخشی از نامه خود از ثبت نام موفق 15 هزار نفر از مخاطبان برای دریافت بلیت جشنواره فیلم فجر خبر داده و از آن ها درخواست کرده تا بین روزهای 5 و 7 بهمن ماه با مراجعه به پردیس ملت بلیت های خود را به صورت حضوری دریافت کنند.

 خواسته این روزهای مخاطبان جشنواره فیلم فجر

به گزارش فرتاک نیوز،با نزدیک شدن به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر مهم ترین ماراتن سینمایی کشور این روزها بحث خرید و فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر به سوژه ای داغ در میان رسانه های سینمایی تبدیل شده است.

و اما بعد...

ماجرا درست از جایی آغاز شد که با تصمیم محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در اقدامی فروش بلیت های اینترنتی امسال را به سامانه نوپایی با عنوان سایت «سینوگرام» که وابسته به خانه سینما است واگذار کرد. سامانه ای که در همان روز ابتدایی مراجعه کاربران برای خرید اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر با مشکل روبرو شد و این مشکل تا روز گذشته ادامه داشت و دلیل آن ورود یکباره 11 هزار مخاطب به سایتی نوپا است!

طی شنیده ها مسئولین برگزاری جشنواره فیلم فجر مجدد به رویکرد سال های گذشته خود بازگشتند و طی تماس هایی با سامانه «سینما تیکت» خواستار فروش مجدد بلیت ها طبق روال سال گذشته از طریق همین سایت شدند که مسئولین این سایت نیز از فروش بلیت های امسال جشنواره سر باز زدند و به نوعی حکایت (خود کرده را تدبیر نیست!) درباره حال این روزها دبیر جشنواره و مسئولین برگزاری آن صدق می کند.

کمی بعد تر...

صبح امروز بود که دبیر جشنواره فیلم فجر با انتشار نامه ای به صورت عمومی از کاربران و مخاطبان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عذرخواهی کرد. او در نامه امروز خود اعلام کرده که مخطبان جشنواره فیلم فجر از امروز با مراجعه به پردیس ملت که از آن به عنوان کاخ مردمی جشنواره فجر یاد میشود بلیت های خود را به شکل حضوری دریافت کند و خدا میداند که فروش بلیت تا چه زمانی به طول بیانجامد، شاید تا پایان برگزاری فستیوال! و شاید بازار سیاه بلیط رونقی دوباره بگیرد.

البته حیدری در بخشی از نامه خود از ثبت نام موفق 15 هزار نفر از مخاطبان برای دریافت بلیت جشنواره فیلم فجر خبر داده و از آن ها درخواست کرده تا بین روزهای 5 و 7 بهمن ماه با مراجعه به پردیس ملت بلیت های خود را به صورت حضوری دریافت کنند.

با این اوصاف باید منتظر بود و دید تا این اقدام تازه دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر چه کمکی به برگزاری بهتر جشنواره فیلم فجر خواهد کرد.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان