//
کدخبر: ۴۳۷۲۵۴ //
لیندا کیانی | استایل لیندا کیانی

عکس های لاکچری لیندا کیانی با استایل خیره کننده ! / خانم بازیگر جذاب و شیک پوش !

لیندا کیانی بازیگر است.

عکس های لاکچری لیندا کیانی با استایل خیره کننده ! / خانم بازیگر جذاب و شیک پوش !
به گزارش فرتاک نیوز،

لیندا کیانی بازیگر است که به واسطه حرفه ای خود وبا توجه به برنامه‌های هنری که به خود اختصاص داده است کمتر زن بازیگری است که این روزها مورد حاشیه قرار نگرفته است. لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان به دنیا آمد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. او علاقه خاصی به فوتبال دارد و جزو بازیگرانی است که برای تماشای مسابقات و حمایت از تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ به برزیل و در جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه سفر کرده است.

لیندا کیانی

خانم لیندا کیانی درباره سینما گفته است که سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی.

الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی.

لیندا کیانی

من تجربه این را داشته ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده ام.

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی آید.

لیندا کیانی

 

 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان