//
کدخبر: ۴۳۵۲ //
رونمایی از بازیگر تنها روحانی «۱۷۵ شهید غواص» +عکس

تصویر تنها روحانی فیلم سینمایی «۱۷۵ شهیدغواص» رونمایی شد

فیلم سینمایی «175غواص» عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی سعید چاری است که قرار است با محوریت 175 شهید غواص جلوی دوربین برود .

 تصویر تنها روحانی فیلم سینمایی «۱۷۵ شهیدغواص» رونمایی شد

به گزارش فرتاک نیوز داستان این فیلم به گوشه‌هایی از عملیات کربلا 4 و غافلگیری غواصهای ایرانی در ام الرصاص می پردازد که با حوادث و غافلگیری که برای مدافعان حرم در خان طومان اتفاق افتاده است. بازیگران زیادی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند که تاکنون حضور چندین بازیگر سینما و تلویزیون قطعی شده است و قرار است چند بازیگر مطرح دیگر سینمای ایران نیز در چند روز آینده به پروژه اضافه شوند.

یکی از شخصیتهای حاضر در آن عملیات شهید محمد شیخ رضایی روحانی غواصی بودی که پیکر پاکش همراه با 175 غواص شهید در ام الرصاص تفحص شده است و در این مستند داستانی به بخشهایی از زندگی این شهید والامقام پرداخته شده که به صورت حرفه‌ای بازسازی شده است. نقش این روحانی را سیدمحمد پاچناری بازی می‌کند. از نکات جالب این مستند داستانی می تواند این باشد که فرزندان شهید شیخ شعاعی در این فیلم در نقش خودشان ایفای نقش کرده‌اند. همچنین دیگر شخصیت اصلی این مستند شهید مهدی رضایی مجد فوتبالیست ملی پوشان دهه شصت ایران است که علی انصاریان نقش ایشان را بازی کرده‌اند .

همچنین توافقات نهایی برای حضور یک مداح معروف برای ایفای نقش در این فیلم صورت گرفته است و آنطور که قبلا اعلام شده بود این مداح قرار است در نقش خود حاضر شود.

فیلمنامه این اثر سینمایی توسط ثنا صادقی نوشته شده است و گویا فیلمنامه چندین بار بازنویسی شده است تا به نسخه فعلی رسیده‌اند. برخی از عوامل این فیلم عبارتند از سعید چاری کارگردان، صالح شیخ رضایی تهیه‌کننده، سیدمحمد پاچناری مدیر تولید ناصر ناصری منش به عنوان مشاور از سپاه و امیر اخگر مشاور نیروی دریایی و همچنین اقای نوروزشاد به عنوان مشاور از مرکز اسناد دفاع مقدس همکاریهایی با پروژه داشته‌اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان