//
کدخبر: ۳۹۵۰۳۲ //

دانلود قسمت ۲۳ سریال پوست شیر

برای شما دانلود فصل سوم قسمت ۷ سریال پوست شیر که در مجموع قسمت 23 پوست شیر هست را آماده کرده‌ایم. فصل 3 قسمت 7 سریال پوست شیر روز چهارشنبه ساعت هشت صبح منتشر می‌شود که در ادامه می‌توانید به دانلود قسمت ۲۳ سریال پوست شیر با بالاترین کیفیت و ترافیک نیم‌بها به صورت قانونی بپردازید.


دانلود قسمت ۲۳ سریال پوست شیر

قسمت ۲۳ سریال پوست شیر سریالی اجتماعی، درام و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در شبکه نمایش خانگی و به صورت اختصاصی از فیلم‌نت منتشر می‌شود ولی برای دانلود قانونی بدون نیاز به اشتراک به لینک زیر مراجعه کنید و به دانلود فصل سوم قسمت ششم سریال پوست شیر بپردازید.

برای دانلود سریال پوست شیر فصل 3 قسمت 7 روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت 23 سریال پوست شیر کامل

فصل سوم قسمت ۷ سریال پوست شیر در ژانر اجتماعی به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه‌کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند محصول ایران می‌باشد.

قسمت هفتم فصل سوم سریال پوست شیر از فیلم‌نت چهارشنبه 23 فروردین 1402 ساعت 8 صبح پخش می‌شود.

فیلم پوست شیر روز چهارشنبه 23 فروردین ماه 1402 ساعت 8 صبح از فیلم‌نت و وب‌سایت راشدون قابل مشاهده و خریداری است.

شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، بابک کریمی، مهرداد صدیقیان، ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی، بهزاد خلج، رضا بای، ژیلا شاهی، علی اوسیوند، علیرضا استادی، سعید دشتی، آناهیتا افشار و کامران تفتی در فصل دوم قسمت هشتم سریال پوست شیر به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

درباره قسمت ۲۳ سریال پوست شیر

سریال پوست شیر محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رضا بهاروند و جمشید محمودی که علاوه بر کارگردانی محمودی نویسندگی داستان سریال جدید خودش یعنی پوست شیر را نیز بر عهده دارد. پوست شیر در مقایسه با آثار دلسردکننده سال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی یک اثر قابل قبول است؛ این مجموعه فارغ از تمامی نقاط ضعف گاه و بی‌گاهش، قدرت جذب مخاطب برای دنبال کردن قصه‌اش را دارد و ما در این پست لینک دانلود فصل 3 قسمت 1 سریال پوست شیر را برای شما قرار داده‌ایم.

جمع‌بندی فصل 3 قسمت 7 سریال پوست شیر

ما برای شما دانلود فصل سوم قسمت ۷ سریال پوست شیر که در مجموع قسمت ۲۳ سریال پوست شیر هست را آماده کرده‌ایم، برای دانلود دیگر سریال شبکه نمایش خانگی می‌توانید به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و به صورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان