//
کدخبر: ۳۸۲۸۱۶ //

دانلود فصل ۲ قسمت ۵ سریال پوست شیر کامل

برای شما دانلود فصل دوم قسمت پنجم سریال پوست شیر را آماده کرده‌ایم. فصل 2 قسمت 5 سریال پوست شیر روز چهارشنبه ساعت هشت صبح منتشر می‌شود که در ادامه می‌توانید قسمت ۵ فصل ۲ پوست شیر با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم بها را به صورت قانونی دانلود کنید.


دانلود فصل 2 قسمت 5 سریال پوست شیر کامل
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از راشدون، ما برای شما کاربران محترم دانلود فصل دوم قسمت پنجم سریال پوست شیر را آماده کرده‌ایم. سریال پوست شیر، سریالی اجتماعی، درام و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در شبکه نمایش خانگی و به صورت اختصاصی از فیلم نت منتشر می‌شود ولی برای دانلود قانونی بدون نیاز به اشتراک به لینک زیر مراجعه کنید و به دانلود فصل 2 قسمت 5 سریال پوست شیر بپردازید.

دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت ۵

داستان فصل ۲ قسمت ۵ سریال پوست شیر

سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. در خلاصه فصل ۲ قسمت ۵ سریال پوست شیر آمده که تو این دنیا هیچ‌ چیز اندازه خانواده، ارزش جنگیدن نداره.

بازیگران فصل دوم قسمت پنجم پوست شیر

 شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، بابک کریمی، مهرداد صدیقیان، ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی، بهزاد خلج، رضا بای، ژیلا شاهی، علی اوسیوند، علیرضا استادی، سعید دشتی، آناهیتا افشار، کامران تفتی در فصل دوم قسمت پنجم سریال پوست شیر به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

درباره فصل 2 قسمت 5 سریال پوست شیر

سریال پوست شیر محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رضا بهاروند و جمشید محمودی که علاوه بر کارگردانی محمودی نویسندگی داستان سریال جدیدخودش یعنی پوست شیر را نیز بر عهده دارد. پوست شیر در مقایسه با آثار دلسردکننده سال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی یک اثر قابل قبول است؛ این مجموعه فارغ از تمامی نقاط ضعف گاه و بی‌گاهش، قدرت جذب مخاطب برای دنبال کردن قصه‌اش را دارد و ما در این پست لینک دانلود فصل 2 قسمت 5 پوست شیر را برای شما قرار داده‌ایم.

جمع‌بندی فصل دوم قسمت 5 سریال پوست شیر

ما برای شما دانلود فصل 2 قسمت پنجم سریال پوست شیر را آماده کرده‌ایم، برای دانلود فصل 2 قسمت 6 سریال پوست شیر نیز که هفته آینده منتشر می‌شود می‌توانید به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و به صورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان