//
کدخبر: ۳۸۰۹۱۲ //

دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم

برای شما دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم را آماده کرده ایم که در مجموع قسمت 11 پوست شیر می باشد. سریال پوست شیر فصل 2 قسمت 3 با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم بها بصورت قانونی در ادامه قابل دریافت هستند.


دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم
به گزارش فرتاک نیوز،

ما برای شما کاربران محترم دانلود سریال سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم را آماده کرده ایم. سریال پوست شیر سریالی اجتماعی، درام و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در شبکه نمایش خانگی و بصورت اختصاصی از فیلم نت منتشر می شود ولی برای دانلود قانونی بدون نیاز به اشتراک به لینک زیر مراجعه کنید و به دانلود سریال پوست شیر فصل 2 قسمت 3 که در مجموع قسمت 11 سریال پوست شیر هست بپردازید.

دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم

داستان قسمت سریال پوست شیر فصل 2 قسمت3

سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. در خلاصه سریال پوست شیر فصل ۲ قسمت ۳ آمده که تو این دنیا هیچ‌ چیز اندازه خانواده، ارزش جنگیدن نداره.

بازیگران فصل دوم قسمت سوم پوست شیر

 شهاب حسینی، هادی حجازی‌ فر، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، بابک کریمی، مهرداد صدیقیان، ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی، بهزاد خلج، رضا بای، ژیلا شاهی، علی اوسیوند، علیرضا استادی، سعید دشتی، آناهیتا افشار، کامران تفتی در سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم به نقش آفرینی پرداخته اند.

درباره سریال پوست شیر فصل 2 قسمت 3

سریال پوست شیر محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رضا بهاروند و جمشید محمودی که علاوه بر کارگردانی محمودی نویسندگی داستان سریال جدید خودش یعنی پوست شیر را نیز بر عهده دارد. پوست شیر در مقایسه با آثار دلسردکننده سال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی یک اثر قابل قبول است؛ این مجموعه فارغ از تمامی نقاط ضعف گاه و بی‌گاهش، قدرت جذب مخاطب برای دنبال کردن قصه‌اش را دارد و ما در این پست لینک دانلود فصل 2 قسمت 3 پوست شیر را برای شما قرار داده ایم.

جمع بندی قسمت 11 پوست شیر

ما برای شما دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم را آماده کرده ایم، برای دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت چهارم نیز که هفته آینده منتشر می شود می توانید به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و بصورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۹۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان