//
کدخبر: ۳۸۹۱۲۰ //

هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت در کرمانشاه برگزار می شود

مدیر امورسینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از برگزاری هفدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت در استان کرمانشاه خبرداد.

هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت در کرمانشاه برگزار می شود

محمد‌جواد کنجوری در گفتگو با فرتاک نیوز کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه این جشنواره با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان برگزار خواهد شد در مجموع 10 اثر به نمایش درخواهد آمد که 5 اثر در قالب مستند و بقیه در حوزه سینمایی خواهد بود.

وی ادامه داد: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که قبلا به نام جشنواره فیلم دفاع مقدس برگزار شده است، قدیمی‌ترین جشنواره‌ سینمایی انقلاب اسلامی است و امسال هفدهمین دوره برگزاری آن در کشور می باشد.

کنجوری افزود: این جشنواره از یکشنبه 14 اسفندماه لغایت پنجشنبه 18 اسفندماه به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آثار در پردیس سینمایی آزادی کرمانشاه واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی (پل چوبی) به نمایش درخواهد آمد و ساعات اکران فیلم‌ها در سانس‌های 18 و 20 است.

وی تأکید کرد:در این دوره 5 مستند پاییز پنجاه سالگی ، قرار روز شانزدهم ، 1:20 ، مادر اسرائیل و چشم ایرانی در سانس 18 و 5 فیلم سینمایی غریب ، شماره 10 ، سرهنگ ثریا ، اتاقک گلی و گلهای باوارده در سانس 20 اکران خواهد شد.

کنجوری با بیان اینکه در این دوره جشنواره بلیت بصورت حضوری در گیشه‌ها ارائه نمی‌شود و تهیه بلیت "رایگان" به صورت اینترنتی خواهد بود، افزود: رزرو بلیت جشنواره از ساعت 18 امروز شنبه 13 اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده و علاقمندان جهت رزرو بلیت باید به آدرس اینترنتی www.gisheh7.ir  مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

وی ادامه یکی از آثاری که در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد مستند پاییز پنجاه سالپی ساخته آقای محسن اسلام زاده از کارگردانان بنام و خوش ذوق کشور است که در این مستند آیت الله علما امام جمعه استان داستان‌هایی از حضور سردار سلیمانی را در منطقه سیرجان استان کرمان که سال‌ها ایشان نماینده ولی فقیه و امام جمعه آن خطه بوده است را روایت می‌کند.

وی به استقبال از دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت در مجموع بیش از سه هزار  نفر از مردم هنردوست کرمانشاه به تماشای فیلم های جشنواره نشستند و خوشبختانه استان کرمانشاه در میان تمامی استان های غرب کشور رتبه نخست را کسب کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۱۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان