//
کدخبر: ۳۶۵۵۲۶ //

محمد کاسبی از آی‌سی یو خارج شد

فرزند محمد کاسبی از ترخیص پدرش از بیمارستان خبر داد و درباره‌ آخرین وضعیت سلامت این هنرمند پیشکسوت، توضیحاتی را ارائه کرد.

 محمد کاسبی از آی‌سی یو خارج شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فرزند محمد کاسبی با اعلام خبر ترخیص پدرش اعلام کرد که او به منزل برای ادامه درمان منتقل شده و پزشکان گفته‌اند بعد از گذراندن دوره یک ماهه‌ی درمان، اگر شرایط عمومیِ این هنرمند پیشکسوت و وضعیت قلب او به پایداری برسد، برای گذاشتن باطری جهت کمک به ماهیچه‌های قلبِ او تصمیم‌گیری خواهد شد. 

او تأکید کرد:  خدا را شاکرم که وضعیتِ پدرم از آن حالت وخامت و نگران‌کننده به یک پایداری رسیده‌اند و امیدوارم این شرایط ادامه پیدا کند. از مردم می‌خواهم همچنان برای پدر دعا کنند، ان‌شاءالله به‌زودی شاهد بهبودی کامل باشیم. 

محمد کاسبی اردیبهشت‌ماه بعد از عملِ سخت قلب از بیمارستان شهید رجایی مرخص شد. هنرمندی که سالِ گذشته بارها به دلیل نارسایی قلبی شرایط سختی را در بخش‌ مراقبت‌های ویژه گذراند. اما دوباره او راهی بخش مراقبت‌های ویژه شده و به تعبیرِ دخترش (یلدا کاسبی) نوسانات شدید قلبی، وضعیت جسمانی او را در حالت ناپایدار و خطرناکی قرار داد.

هنرمندی که در سوابق او می‌توان بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبلوری را مشاهده کرد. ضمن اینکه او سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است. کارنامه بازیگری "کاسبی" در تلویزیون اگرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون "خوش رکاب"، "صاحبدلان"، "سه در چهار" و "سرّ دلبران".

یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های "کاسبی" به حضورش در سریال "صاحبدلان" بازمی‌گردد، در قالب شخصیت "جلیل جاویدیان".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان