//
کدخبر: ۳۶۱۸۱ //
تلخی دارو به شیرینی سلامتی بدل می‌شود

اجرای ارکستر سمفونیک دانوش هدیه‌ای با نغمه‌های عشق کودکان برای کودکان

اجرای ارکستر سمفونیک دانوش هدیه‌ای با نغمه‌های عشق کودکان برای کودکان که تلخی دارو به شیرینی سلامتی تبدیل می‌شود.

اجرای ارکستر سمفونیک دانوش هدیه‌ای با نغمه‌های عشق کودکان برای کودکان

3

به گزارش فرتاک نیوز: امروز به مناسبت روز کودک ارکستر سمفونیک دانوش با نغمه‌های عشق کودکان برای کودکان می‌نوازد و بزرگ‌ترین گردهمایی کودکان با اجرای سمفونی مهربانی راس ساعت هفت عصر در پارک شاهد شروع شده و فردا هم در تالار دانشکده فرهنگ و هنر برگزار می‌کند.

اکادمیک موسیقی دانوش برای کودکان سرطانی در پارک شاهد می‌نوازد و در بازارچه خیریه زنده باد مهربانی 2 همراه با دومین جشنواره بژی کرمانشاه باحضور ورزشکاران و هنرمندان سرشناس از استان کرمانشاه و کشور و تجلیل از خیرین به نفع موسسه امور خیریه مهر آئینان مهر و کودکان سرطانی برگزار می‌نماید.

ب2

کنسرت بزرگ کودکان موسیقی بری مبتلایان کودک در روز کودک به سرطان با اجرای ارکستر سمفونیک دانوش در حال برگزاری است و 100 درصد از عواید حاصل از این برنامه به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت مؤسسه خیریه موسسه امور خیریه مهر آئینان مهر و کودکان سرطانی استان کرمانشاه اختصاص خواهد یافت.

نواهای کودکان برای کودکان  یک سالی است  که نوجوانان و نونهالان در آکادمی موسیقی دانوش با مدیریت یونس چراغی مشغول تمرین موسیقیایی هستند تا ارکستر سمفونی دانوش را تشکیل داده‌اند و با اولین اجراشان به یاد ماندنی تند که با نیتی انسان دوستانه طنین‌انداز  شده‌اند.

4

هر چند امشب شما همشریان فهیم کرمانشاهی همزمان با مشاهده یک رویداد هنری که اثر یکی از فرهیخته‌ترین هنرمندان این مرز و بوم است در تأمین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان کرمانشاهی مشارکت می‌کنید تا تلخی دارو به شیرینی سلامتی تبدیل نماید.

اما آکادمی  موسیقی دانوش اولین اجرای  ارکستر خودش را با هدف رساندن پیام زندگی به کودکان مبتلا به سرطان رهبری کرد.

5

ولی این کنسرت ارکستر سمفونیک دانوش برای اولین بار در عصری سرشار از زیبایی کودکان برای کودکان در روزهای یکم  تیر در حال برگزاری است و فردا نیز  دوم تیر 1396 اجرا خواهد داشت.

به امید این که سمفونی خداحافظی جهان با سرطان را در شبی که زیبا‌ترین شب برای اعضای خانواده بزرگ کرمانشاهیان خواهد بود، با همراهی تمامی کسانی که کودکان مبتلا به سرطان را در مبارزه سختشان برای سلامتی تنها نگذاشتند، بشنویم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان