//
کدخبر: ۳۵۰۱۳۵ //
سحر دولتشاهی/ همایون شجریان

بارداری سحر دولتشاهی قوت گرفت/ آیا فرزند همایون شجریان است؟

انتشار عکس ادیت شده کودکی و حال حاضر سحر دولتشاهی گمانه‌زنی‌ها در مورد باردار بودن او را تقویت کرد.

بارداری سحر دولتشاهی قوت گرفت/ آیا فرزند همایون شجریان است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سحر دولتشاهی به تازگی ازدواجش با همایون شجریان را علنی کرده است اخیرا با بازی در سریال های میخوام زنده بمانم و قورباغه تواناییش را بیش از پیش نشان داده است وی عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده که با ادیت عکس بچگیش در کنار عکس حال حاضرش این تصور را ایجاد کرده که یک  کودک را در آغوش گرفته است و این ماجرا حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

سحر دولتشاهی

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد.

 مادرش نائب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

فعالیت هنری سحر دولتشاهی

فعالیت خود را از اوخره دهه 70 با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد.شروع حرفه ای در تئانر هم در سال 79 و 80 بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال 1386 نیز وارد قاب تلویزیون شد

سحر دولتشاهی و شایعه ازدواج با همایون شجریان!

خبری مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان ، در محافل و بین مردم دست به دست چرخید .طبق این سخنان که هنوز منبع معتبری تایید یا تکذیب ننموده است و ممکن است شایعه باشد ، همایون شجریان با سحر دولتشاهی ازدواج کرده است.

سحر دولتشاهی پس از جدایی اش از رامبد جوان اینک با خبر ازدواجش با همایون شجریان دوباره بازار شایعات را داغ نموده است سحر دولتشاهی بازیگر شناخته شده که با حاشیه طلاقش از رامبد جوان خبرساز شده بود اکنون حاشیه تازه ای به پا کرده است.هنوز سحر دولتشاهی و همـایون شجریان،واکنشی نسبت به این خبر نداده اند و این شایعات را تکذیب و یا تایید نکرده اند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان