//
کدخبر: ۲۸۸۷۶۶ //

کرمانشاهیان عیّار انسانیت را به اوج رساندند

پزشکان فرهیخته و ارجمند جناب آقایان دکتر زمانیان، دکتر موسوی و سرکار خانم دکتر سیاه‌کمری؛ بدین‌سان و با افتخار، انتخاب شایسته شما را به عنوان پزشکان نمونه‌ کشوری در مبارزه با ویروس کرونا تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

کرمانشاهیان عیّار انسانیت را به اوج رساندند

هوالعلیم

پزشکان فرهیخته و ارجمند جناب آقایان دکتر زمانیان، دکتر موسوی و سرکار خانم دکتر سیاه‌کمری

سلام‌علیکم

      بدین‌سان و با افتخار، انتخاب شایسته شما را به عنوان پزشکان نمونه‌ کشوری در مبارزه با ویروس کرونا تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

حضور ارزشمند شما و جامعه شریف پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان در راستای کمک به هم میهنان، برای کنترل و درمان بیماران کرونایی، بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست، شما پزشکان که مهربانی، نوع دوستی، ایثار  و اخلاص را در حضور شبانه‌روزی در کنار بستر بیماران، به تمامی ظهور و بروز دادید، تا بلکه بیماران مبتلا به این ویروس کشنده را نه تنها التیام، بلکه درمان نمایید.  

در کجای دنیا سراغ داریم، پزشکی جان برکف به رغم این که خود دچار ویروس کرونا گردید، بی‌درنگ مسیح‌وار بر بالین بیماران خود حاضر شود‌ و مرهمی بر درد جانکاه آنان باشد؟

آری دکتر زمانیان پزشک مردمی، به همراه دیگر پزشکان و پرستان و کادر فداکار درمان، این حرکت بزرگ و انسانی را انجام دادند، تا جامعه جهانی بداند استان دیرپای کرمانشاه با وجود این انسان‌های بزرگ، نفس می‌کشد که عیّار انسانیت را به اوج رسانیده‌اند.

امید در این مسیر پر فراز و نشیب و در پرتو عنایات خاص خدای مهربان و تکیه بر دانش گسترده، ارجمند و فاخر خود، مردم ایران همیشه سربلند، افق‌های روشن عافیت و تندرستی، آرامش  روحی و جسمی را  بتوانند از سر گرفته و دوباره چون گذشته تجربه نمایند.

از درگاه با عظمت خدای‌منان موفقیت و بهروزی بیش از پیش را برای شما و همکاران فداکار و تلاشگر آرزو‌مندم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان