//
کدخبر: ۲۶۶۷۰۸ //

پیام دکتر شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به مناسبت هفته قوه‌قضائیه

دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضائیه، تأسی به احکام ناب اسلامی را اصلی‌ترین فصل رجحان قوه قضائیه ایران اسلامی نسبت به سایر کشورها دانسته است و این افق‌های روشن دستورات آسمانی، رایحه خوش اجرای عدالت را در گستره استان کرمانشاه هویدا نماید.

پیام دکتر شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به مناسبت هفته قوه‌قضائیه
به گزارش فرتاک نیوز،

متن پیام دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضائیه به شرح ذیل است.                                         

        باسمه‌تعالی

قضات و کارکنان محترم دستگاه قضایی استان کرمانشاه

باسلام و تحیات واسعه‌ی‌الهی

 احتراماً بدین سان، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید دکتر بهشتی، هفته قوه قضائیه را به پیشگاه قاطبه قضات و پرسنل شریف دادگستری استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بحمدالله امروز قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، به تأسی از احکام ناب اسلامی بهترین مأمن و ملجا، از حیث رسیدگی به در خواست‌ها و تکریم شأن مردم است، این موقعیت بی‌بدیل مرهون حضور انسان‌های شریف و مؤمنی است که از سویدای وجود برای بسط و گسترش عدالت تلاش می‌کنند.

به یقین می‌توان گفت طراز بالای مردم سالاری قوه قضائیه، به عالی‌ترین شکل ممکن در فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) متجلی است، آن جا که حضرتشان می‌فرمایند:«باید خروجی قوه قضائیه، احساس آرامش و امنیت از سوی مردم باشد» و یا «توقع از قوه قضائیه این است که عدالت در زندگی مردم ملموس شود» و در فراز دیگری رایحه دل‌انگیز فرمایش رهبری طنین‌انداز است که «اعتماد مردم با عملکرد قانونی و حکیمانه قوه قضائیه و تأمین عدالت جلب می‌شود».

رجای واثق دارد، با حضور شخصیت کم‌نظیری همچون حضرت آیت‌الله رئیسی(دامه توفیقاته) و حضور ذی‌قیمت جناب‌عالی، داگستری استان دیرپای کرمانشاه می‌رود تا پله‌های ترقی و کمال را در راستای فرمایشات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و تکریم مردم استان برداشته و و جایگاه واقعی خود را در سطح کشور به دست آورد.

امید وارم در پناه الطاف بیکران الهی و در ظل رهبری مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) سلامت و موفق باشید، نیک بختی و نیک فرجامی جناب‌عالی و همکاران شما را خواهان و خواستارم.

    علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان