//
کدخبر: ۲۸۳۰۷۵ //
هوالجمیل

استاد ارجمند و هنرمند برجسته استاد عبدالله جواری(زیده‌عزه)

دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در یادداشتی روز جهانی خوشنویسی 12 آگوست 2020 برابر با 22 مرداد 1399 می‌باشد را به استاد جواری و هنرمندان خوشنویس تبریک گفت؛ که متن آن در پی‌می‌آید:

استاد ارجمند و هنرمند برجسته استاد عبدالله جواری(زیده‌عزه)
به گزارش فرتاک نیوز،

21 مهرانه‌ترین ماه سال، روز ملی هنر ارجمند خوشنویسی را به پیشگاه پر مهر جناب‌عالی که به حق از اساتید طراز اول هنر خوشنویسی می‌باشید و عطر اخلاص و صفای نجم ثاقب علم حکمت حضرت آیت‌الله نجومی(ره) که کِلک قلمش از شیدایان هنر دل می برد را یکجا دارید و همچنین قاطبه هنرمندان استان دیرپای کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

unned

بدون‌شک خوشنویسی از مواهب والای هنر بوده که در گستره زمان آثار فاخر و گرانسنگ نویسندگان، ادیبان، دانشمندان، شعرا و... درهاله‌ی ارجمندی خود حفظ کرده است، چه این که از قِبَل همین هنر است که در طول زمان آن آثار جاودانه مانده‌اند.

مسرورانه این روز بزرگ را گرامی داشته و به ساحت همه هنرمندان این عرصه ادای احترام و تواضع می‌نمایم.

رجای واثق دارد، اگر همت بلندی از سوی مسوولین امر صورت پذیرد و به سبب تأثیر شگرف و همه‌جانبه هنر خوشنویسی، نسل فردای این سرزمین کهن، افق‌های روشن تعالی را از پنجره نظام اسلامی وبه مدد کلک خیال‌انگیز هنرمندان فرهمند بیشتر و عینی‌تر به  تماشا خواهند نشست.

 از درگاه خداوند زیبایی‌ها، بهروزی و سلامتی جناب‌عالی و همه هنرمندان هم دیاری را خواهان و خواستارم.

                علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان