//
کدخبر: ۲۸۱۶۵۶ //

برگزاری جشنواره مسابقات حرکتی کودکان ماد در روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی

جشنواره مسابقات حرکتی کودکان ماد در روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در نهم و دهم مهر 1399 توسط کانون ورزشی کودک ماد در باغچه‌‌مینو کرمانشاه برگزار شد .

حجم ویدیو: 47.79M مدت زمان : ۰۰:۰۳:۱۰ دانلود

دکتر بهادر حقیقی رئیس کانون ورزشی کودک ماد در باره برگزاری این جشنواره به فرتاک گزاشگر گفت: جشنواره مسابقات حرکتی کودکان ماد در روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که نهم مهرماه، سال‌روز شهادت نوجوان غیور فلسطینی،‌ محمد الدوره را روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نامیده‌اند تا یاد و خاطره این مردان کوچک دفاع از سرزمین‌های مقدس گرامی داشته شود را شروع می‌شود تا دهم مهر به مدت دو روز در باغچه مینو جریان دارد.

وی افزود: 12 سال پیش در سال 2000 میلادی،  در نهم مهر سال ۱۳۷۹ و در چنین روز "محمد الدره" نوجوان 12 ساله فلسطینی هنگامی که پشت پدرخود مخفی شده بود تا از آتش نظامیان صهیونیستی در امان باشد، توسط نظامیان صهیونیست، در حالی که شبکه‌های تلویزیونی آن را فیلمبرداری می‌کردند حدود ۴۵دقیقه هدف تیر‌های مستقیم قرار گرفت و پدر را زخمی و فرزند را شهید کردند.

رئیس کانون ورزشی کودک ماد گفت: در هر جامعه‌ای که تحت اشغال دشمن است همه افراد آن جامعه بنوعی تحت فشار و شکنجه‌اند و در این میان زنان و کودکان رنج مضاعفی می‌برند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۶۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان