//
کدخبر: ۲۸۱۰۱۷ //

گوینده صلاه‌ظهر رادیو کرمانشاه آسمانی شد

غلامرضا از میان ما رفت، اما یاد و خاطره ماندگار او تا زنده‌ایم، بر ساحت دل‌هایمان ماندگار است و با آن خاطرات زندگانی می‌کند.

گوینده صلاه‌ظهر رادیو کرمانشاه آسمانی شد

 دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاد دانشگاه، به مناسبت درگذشت غلامرضا جمشیدی گوینده رادیو کرمانشاه  دلنوشته‌ای را به دفتر مجموعه رسانه‌‌ای فرتاک ارسال نموده که  عبارتنداز:

BeFunky-0

هوالحی

کوچ نابهنگام مردی از تبار مهربانی، که صفا، صداقت، نجابت و یکرنگی را پیشه و مرام خود کرده بود، موجی از اندوه و غم بر دل‌های خیل عظیم کرمانشاهیان برانگیخت.

بدون‌شک زنده یاد غلامرضا جمشیدی بزرگی و محبوبیت خود را از صفای باطن و مهربانی ویژه خود به یادگار برده بود.

کسی که قریب ۲۶ سال با طنین صدای دل‌نشین‌اش در برنامه‌های مختلف صدا و سیما به ویژه برنامه صلاه‌ظهر رادیو میهمان سجاده‌های رنگین دعا و نیایشِ دل‌های عاشق بود.

عزیزی که هر از چند گاهی باید دیداری تازه می‌کردیم و تماس می‌گرفتم،《استاد دلتنگت شدم》 و به همراه دوست مشترک‌مان دکتر نظام صالحی از فرهیختگان عزیز اهل‌سنت، مجری توانا و مترجم نهج‌البلاغه و صحیفه‌سجادیه به زبان کُردی سورانی می‌باشد- می‌آمدند و دیداری تازه می‌کردیم، آخرین بار که آمدند خدمت آیت‌الله علما رسیدم، از برنامه صلات‌ظهر پرسید و صحبت‌های آیت‌الله عبدالخالق عبداللهی دامت برکاته که خاطره‌ای از آیت‌الله نجومی(ره) نقل کردند که هر کس که از مکه برمی گشت، ایشان می‌پرسیدند:”در مکه صحبت‌های حاج عبدالخالق عبداللهی را می‌شنیدید “و از پشت کار این عبدصالح خدا گفتند و از جمشیدی عزیز هم بابت برنامه صلاه‌ظهر تشکر کردند .

امیدوارم روح پاک آن عزیز سفر کرده متنعم به نگاه مهربان خدا باشد، چقدر مناسب است این عزیزانی که به عشق خدا و برای خدمت به هم استانی‌ها، کمر همت بسته‌اند و بر اثر ویروس منحوس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم می‌کنند، در زمره شهدای مدافع سلامت قرار گیرند، باشد که از این طریق ادای دِینی به ساحت هنر‌مندان هم دیاری نیز شده باشد.

غلامرضا از میان ما رفت، اما یاد و خاطره ماندگار او تا زنده‌ایم، بر ساحت دل‌هایمان ماندگار است و با آن خاطرات زندگانی می‌کند.

از در گاه با عظمت خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک و آسمانی آن برادر عزیز را با اولیای خود محشور گرداند، افزون بر این، آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل را برای مادر محترمه، همسرمکرّمه، خواهران داغدار به ویژه سرکار خانم سودابه جمشیدی گوینده رادیو کرمانشاه وآقا زاده‌های عزیز و سایر بازماندگان خواهان و خواستارم.

علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان