//
کدخبر: ۲۸۰۶۳۱ //

شمسی وفایی علاوه بر نویسندگی در ساخت فیلم‌های مستند ناوک عشق

شمسی وفایی نویسنده و کارگردان کرمانشاه تاکنون ۹ تندیس کشوری در داستان کوتاه و فیلم دریافت نموده است. ایشان داری ۳۰لوح تقدیر در جشنواره‌های کشوری و رتبه‌های اول تا سوم در خاطره و داستان‌نویسی کسب کرده است .

شمسی وفایی علاوه بر نویسندگی در ساخت فیلم‌های مستند ناوک عشق

شمسی وفایی نویسنده سه کتاب در مورد شهدا، یاکریمی در قاب آسمان شهیدابراهیم رستمی فرمانده جهادسازندگی اسلام‌آباد، چراعی تاصبح مستند زندگی‌نامه  سردارسرتیپ پاسدار شهید ابولحسن یاری فرمانده سپاه پاسدارن کلینیک ولیعصر ، مستندزندگی نامه سرکار خانم فرنگیس الماسی فرمانده‌ی سپا ه زنان نبی‌اکرم نوشته است.

W (3)

 سایر آثارش نیز  رمان گذرگاه براساس زندگی نامه شهید ابولحسن یاری، کتاب خواب جادویی  داستان کودکان، کتاب فسلمنامه، ساعت به وقت کرونا، عشق و ایثار، عوامل کادر درمان و تکرارایثار رزمنده‌گان می‌باشد.

شمسی وفایی علاوه بر نویسندگی در ساخت فیلم‌های؛ مستند ناوک عشق براساس زندگی‌نامه داود گودرزی آزاده‌ی دفاع مقدس، مستند زندگی زیباست زندگینامه فرزاد جباری جانباز شیمیایی، مستندکوتاه زندگی برنیمبوس مستند کوتاه .

شمسی وفایی مجموعه داستان کوتاه درحوزه هنری با نام چشم‌های تار و مجموعه داستان کوتاه آزاد اجتمایی با نام گورهای من  و مستند تنها در طوفان براساس زندگی شهید علی‌اشرف چاوشانی در آخر تکه‌ای از مقدمه رمان گذرگاه در دست اقدام دارد.

W (4)

  اما خلاصه‌ای از یکی از کتاب‌های شمسی وفایی بازهم رمان گذرگاه روایتی اززندگی جوانی به اسم ابولحسن یاری که درخانواده‌ای ثروتمند چشم بدنیا گشود و در سن جوانی در مغازه در پاساژ مشغول کار شده و  مغازه را می‌فروشد و به مستضعفان می‌دهد و مقداری به صندوق صد امام کمک می‌کند و به استخدام سپاه در می‌آید و در کامیاران خدمت می‌کند و فرمانده‌ی گروه سلمان می‌شود و با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌ی سرپل‌زهاب می‌رود در آنجا گذرگاه ارتش بحث را مین گزاری می‌کند و تعدادی از ماشین و ادوات جنگی آنها را زمین‌گیر می‌کند، سپس دوباره  در شبی دیگر می‌رود و مین‌ها را کار می‌گذارد غافل از آنکه این باران‌ها هم گذرگاه را مین‌گزاری کرده‌اند این پاسدار جوان که بیش ار۲۵ بهار از زندگی‌اش می‌گذرد روی مین می‌رود و به شهادت می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان