//
کدخبر: ۲۸۰۰۶۹ //
به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

کانون استان‌های ایلام و کرمانشاه، صبح شعر مشترک دفاع مقدس برگزار کردند

در صبح شعر بهشتیان که به صورت مجازی برگزار شد، اعضا و مربیان شاعر مراکز کانون استان‌های کرمانشاه و ایلام به انتشار آثار ادبی خود پیرامون هشت‌سال دفاع مقدس پرداختند.

کانون استان‌های ایلام و کرمانشاه، صبح شعر مشترک دفاع مقدس برگزار کردند

 هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، آفرینش‌های ادبی کانون استان‌های ایلام و کرمانشاه، صبح شعر «بهشتیان» را با حضور اعضا و مربیان شاعر کانون و به صورت مجازی برگزار کردند.

به گزارش فرتاک نیوز، بر همین اساس، در صبح شعر بهشتیان که به صورت مجازی برگزار شد، اعضا و مربیان شاعر مراکز کانون پرورش فکری استان‌های کرمانشاه و ایلام به خواندن و انتشار آثار ادبی خود پیرامون حماسه هشت‌سال دفاع مقدس پرداختند.

 علاوه بر شاعران کانونی، «نوشین نوری»، شاعر کودک و نوجوان کشور نیز به عنوان میهمان ویژه در این صبح شعر مجازی حضور یافت و به خواندن اشعار خود برای شرکت‌کنندگان در این برنامه پرداخت.

همچنین، در بخشی از این برنامه، کلیپ آثار ادبی اعضا نیز پخش شد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

 «یکتا خسروی، سارا قره‌تپه، شکیبا فرخی، روژا کله‌وندی، هانیه احمدی، پگاه احمدپور، مبینا کریمی‌پور، رستگار عظیمی، بهار مهری، زهرا اسماعیلی، تینا محمودی، مبینا پروانه، ...» از اعضای شاعر مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و «نرگس کلهری، فاطمه محمدبیگی، سارا علیزاده، مهدیس همتی، حسنا صابری‌زاده، معراج فتح‌اللهی‌پور، یگانه بلوچیان،...» نیز از اعضای شاعر مراکز کانون پرورش فکری استان ایلام بودند که در برنامه صبح شعر بهشتیان به شعرخوانی پرداختند.

 صبح شعر «بهشتیان»، برنامه مشترک آفرینش‌های ادبی کانون استان‌های کرمانشاه و ایلام بوده است که به‌عنوان یکی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته دفاع مقدس به اجرا درآمد.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان استان کرمانشاه، هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در همه مراکز این استان برگزار می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان