//
کدخبر: ۲۸۰۰۶۰ //
‍ امام جمعه کرمانشاه در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح:

دفاع مقدس اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد/نقش مهم پلیس در امنیت فعلی جامعه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و سلحشوری ملت ایران و دورانی بود که اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را به همه دنیا ثابت کرد.

دفاع مقدس اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد/نقش مهم پلیس در امنیت فعلی جامعه

آیت الله "مصطفی علما" در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: صدام جنایتکار با همراهی و کمک بسیاری کشورهای دیگر در حالی حملات همه جانبه ای علیه کشورمان تدارک دید که به زعم خود فکر می کرد می تواند ظرف مدت کوتاهی فاتح این نبرد نابرابر لقب بگیرد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: هرچه از زمان جنگ می گذشت شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد و پس از هشت سال دفاع جانانه رزمندگان از آب و خاک میهن، دشمن تا بن دندان مسلح مجبور به پذیرش شکست خفت بار خود شد و همه دنیا استقامت مردم ایران را تحسین کردند.  

آیت الله علما با اشاره به وجود فضایی معنوی در جبهه های نبرد حق علیه باطل، یادآوری کرد: معنویتی که در جبهه های ما وجود داشت نظیرش در هیچ کجای جهان پیدا نمی شود، رزمندگان ما اهل دعا و نیایش و نماز شب بودند و خداوند متعال نیرویی چند برابر به آنها عنایت کرده بود و نتیجه همانی شد که همگان دیدند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: به فرموده حضرت امام (ره) رزمندگان ما یک شبه ره صدساله را رفتند و حماسه ای آفریدند که در تاریخ کم نظیر است.

وی همچنین با اشاره به نقش حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس، گفت: دم مسیحیایی ایشان، پیام هایی که صادر می کردند و روحیه ای که به رزمندگان می دادند باعث شد ورق جنگ خیلی زود به نفع کشورمان برگردد و در اغلب عملیات ها پیروز باشیم.

آیت الله علما با بیان اینکه قدرت شرق و غرب در نزد امام (ره) چیزی نبود، یادآور شد: ایشان هرگز مقابل ابرقدرت ها سرخم نکرد و نتیجه اش را امروز در اقتدار جمهوری اسلامی و پیشرفت های خیره کننده کشورمان در حوزه های مختلف می بینیم.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به امنیت مطلوبی که در جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: این امنیت مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی ماموران پلیس و دیگر نهادهای نظامی و امنیتی است که اجازه هرگونه عکس العمل را از دشمنان گرفته است.

وی گفت: دشمنان تلاش زیادی برای برهم زدن امنیت جامعه می کنند اما به فضل الهی و با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در دستیابی به اهدافشان بازمانده و شکست پشت شکست نصیبشان می شود.

آیت الله علما در پایان و با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا، از زائرانی که در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی قصد سفر به عتبات عالیات را دارند خواست با توجه به بسته بودن مرزها و ممنوعیت سفر از این اقدام صرف نظر و به توصیه های مقام معظم رهبری گوش فرا دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان