//
کدخبر: ۲۷۹۳۹۶ //

به کدام هنرمندان «هنرکارت» تعلق می‌گیرد؟

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هنرکارت در مرحله اول به دارندگان درجه ۱ هنری تعلق می‌گیرد.

به کدام هنرمندان «هنرکارت» تعلق می‌گیرد؟

محمود علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار، در رابطه با هنرکارت، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش دامنه فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر و لزوم عدالت در نحوه ارائه خدمات حمایتی به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان، برای هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر کارت شناسایی چندمنظوره با عنوان هنرکارت تدارک دیده شده است.

وی افزود: هنرکارت در مرحله اول به دارندگان درجه ۱ هنری تعلق می‌گیرد که ثبت‌نام آن از ۲۴ شهریور ماه آغاز شده و به مدت ده روز در سایت http://honar.cards//Home/signup ادامه دارد. این کارت در مرحله دوم در اختیار سایر اعضا نیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،این مسئول با بیان اینکه هنرکارت به‌عنوان شناسه هویت فرهنگی و هنری هنرمندان استان است، تصریح کرد: هنرکارت در شبکه شتاب بانکی عضویت داشته و هنرمندانی که این‌کارت را دریافت می‌کنند از همه حمایت‌های خدماتی نظیر وام، بیمه تامین اجتماهی، بیمه تکمیلی،  کمک مستمری و ‌غیره بهره‌مند خواهند شد.

علی‌محمدی ادامه داد: صندوق، متناسب با بودجه دریافتی خود کمک هزینه بیکاری ناشی از بیماری کرونا را نیز به هنرکارت هنرمندان واریز خواهد کرد. همچنین عقد قرارداد با برخی از فروشگاه‌ها و سینماهای استان و غیره برای دریافت تخفیف برای استفاده هنرمندان دارای کارت نیز از اقداماتی است که بعد از دریافت کارت همه هنرمندان صورت خواهد ‌گرفت.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در رابطه با اپلیکیشن پروانه نیز بیان کرد: بهترین راه برای کسب درآمد و عرضه آثار هنرمندان، اپلیکیشن پروانه است که هنرمندان می‌توانند بدون نگرانی از کپی کردن آثارشان، آثار خود را برای فروش عرضه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۳۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان