//
کدخبر: ۲۷۴۸۸۴ //

جزئیات فصل دوم سریال « See » منتشر شد

کمپانی اپل که به تازگی سرویس استریمینگ Apple TV + خود را راه اندازی کرده در یکی از اولین سریال های خود با استقبال مخاطبان مواجه شد. سریال See با بازی جیسون موموآ داستان و ایده ای بسیار غنی و جاه طلبانه دارد. داستان این سریال درام علمی تخیلی در مورد دنیایی در آینده است که در آن انسان ها به دلیل یک حادثه آخرالزمانی همه نابینا شده و اطلاعات اندکی در مورد اتفاق بزرگی که در گذشته ای نه چندان دور در زمین رخ داده دارند. این سریال در اول نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شده و یک هفته بعد اپل دستور ساخت فصل دوم آن را صادر کرد.

جزئیات فصل دوم سریال « See » منتشر شد

برخی از منتقدان چندان تحت تاثیر سریال See قرار نگرفتند و احساس کردند که درام اکشن استیون نایت و جیسون موموآ اگر چه غریب و جذاب است که نقس های خاصی نیز داشته و شایستگی اپیزودهای یک ساعته را ندارد. با این وجود همه منتقدان بازی جیسون موموآ در این سریال را که می توان آن را بزرگ ترین نقطه قوت See دانست ستوده بودند. فراز و نشیب و هیجان کلی اندک (به غیر از صحنه های مبارزه بابا واس با بازی موموآ) و سرعت بالای رخ دادن اتفاقات از نقاط ضعف اصلی این سریال به شمار می آمد. قرار بود فیلمبرداری فصل دوم سریال See در اوایل فوریه ۲۰۲۰ آغاز شده و در ۱۰ جولای ۲۰۲۰ به پایان برسد.

به گزارش فرتاک نیوز؛اما در ماه مارس و به دنبال شیوع کرونا، سرویس استریمینگ اپل تی وی روند ساخت فصل دوم را متوقف کرد. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار فصل دوم سریال See منتشر نشده اما بازگشت شخصیت های اصلی داستان به فصل دوم تایید شده است. در فصل دوم این سریال بار دیگر شاهد حضور جیسون موموآ در نقش بابا واس، هرا هیلمار در نقش ماگرا، سیلویا هوکس در نقش ملکه کین، آلفر وودارد در نقش پاریس، نستا کوپر در نقش هانیوا، آرچی مدکیو در نقش کوفون، کریستین کاماراگو در نقش تاماکتی جون و جاشوآ هنری در نقش جرلامارل خواهیم بود.

dave bautista - دیو باتیستا

تاکنون حضور دو بازیگر جدید نیز در فصل دوم see تایید شده است: یکی آدرین پال بازیگر سریال های Highlander و Arrow در نقش شخصیتی به نما ارد هارلان و دیگری دیو باتیستا بازیگر فیلم های Guardians of the Galaxy در نقشی که تاکنون فاش نشده است.

سرویس اپل تی وی برای فصل اول و دوم این سریال بیش از ۲۴۰ میلیون دلار هزینه کرده است و بدین ترتیب قصد ندارد فیلمبرداری فصل دوم سریال See را با عجله و شتابزده انجام دهد. بدین ترتیب می توان انتظار داشت که فصل دوم این سریال در اوایل نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شود. می توان انتظار داشت که فصل دوم نیز در ۸ اپیزود ساخته شده و بر تلاش های بابا واس و کوفون برای پیدا کردن هانیوا، همچنین درگیری های بین دو ملکه خواهر و بازگشت احتمالی و انتقام جویی تاماکتی جون متمرکز خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان