//
کدخبر: ۲۷۴۱۱۷ //

سریال High Fidelity پس از یک فصل لغو شد

شبکه هولو تصمیم گرفت تا به ادامه ساخت سریال High Fidelity با بازی زوئی کراویتز چراغ سبز نشان ندهد و بدین ترتیب این سریال پس از یک فصل به کار خود پایان دهد.

سریال High Fidelity پس از یک فصل لغو شد

 سریال High Fidelity (وفاداری بزرگ) پس از یک فصل به کار خود پایان داده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، شبکه هولو (Hulu) درنهایت تصمیم گرفت تا این سریال کمدی عاشقانه که نقدهای مثبتی را دریافت کرده بود اما ظاهرا استقبال خیلی زیادی از آن نشده بود، را برای فصل دوم تمدید نکند و تصمیم به لغو سریال High Fidelity بگیرد. بااین‌حال، سازندگان سریال هنوز به‌دنبال یافتن یک خانه جدید برای این سریال کمدی هستند. سریال High Fidelity اقتباسی از رمانی به همین نام اثر نیک هورنبی است که این رمان در سال ۱۹۹۵ منتشر شده بود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ فصل اول سریال High Fidelity در ۱۰ قسمت تولید شده بود که ورونیکا وست و سارا کوچرکا وظیفه ساخت آن را بر عهده داشتند. این سریال داستان راب، یک دختر طرفدار موسیقی و فرهنگ عامه را دنبال می‌کند که در بروکلین یک فروشگاه موسیقی دارد و در تلاش است تا عشق واقعی را پیدا کند. پیش از این در سال ۲۰۰۰ فیلم High Fidelity با بازی جان کیوساک تولید و منتشر شده بود و حال سریال High Fidelity تصمیم داشت تا مسیری متفاوت‌تری را دنبال کند. 

زوئی کراویتز در نقش راب، جیک لیسی، داوین جوی رندالف، دیوید اچ. هولمز، کینگزلی بن ادیر، نادین مالوف و ادموند دونووان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال High Fidelity حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال در ابتدا قرار بود از شبکه دیزنی پلاس منتشر شود، اما پس از اینکه دیزنی فاکس را خریداری کرد و صاحب ۶۰ درصد از سهام هولو شد، تصمیم گرفت تا به علت اینکه سریال High Fidelity بیشتر دارای محتوای بزرگسالانه بود، پخش آن را به Hulu منتقل کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان