//
کدخبر: ۲۷۳۹۸۷ //

خبرنگاران ستارگان آسمان اطلاع‌رسانی و روشنگری‌اند

دکتر علیرضا علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با ارسال یادداشتی روز خبرنگار تبریک گفته و مطلب را در ذیل باهم مرور می‌کنیم:

خبرنگاران ستارگان آسمان اطلاع‌رسانی و روشنگری‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

  خبرنگاران ستارگان آسمان اطلاع‌رسانی و روشنگری‌اند.

17 مرداد خجسته روزی است که هیچگاه از باورمردم زدوده نخواهد شد، چه این که، در چنین روزی شهید محمود صارمی، جان ارزشمند خود را در راه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی تقدیم جانان نمود، تا برگ زرینی برحقانیت خبرنگار و ارجمندی ساحت خبر باشد.

IMG110

در این راستا بایسته است از سویدای وجود 17 مرداد را به پیشگاه قاطبه خبرنگاران فرهمند کشور، خصوصاً خبرنگاران بی‌ادعای استان کرمانشاه، اعم از نویسندگان، عکاسان، سردبیران، اربابان جراید و همه اصحاب خبر و اطلاع‌رسانی، که صادقانه روایت گر رخدادهای تلخ و شیرین این دیار می‌باشند تبریک عرض نمایم.

 امروزه ساحت ارجمند و بلند مقدار خبرنگاران، خجسته‌تر هر زمان در کلام نورانی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تجلی نموده است،حضرت ایشان درفرازی خطاب به خبرنگاران می‌فرمایند«اگر زحمات شما [خبرنگاران] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید.»

امروزه اطلاع‌رسانی، هنگامه‌ی ارجمندی است که خبرنگار، با قلم عشق و احساس مسؤولیت ترسیم کننده آن است، زیرا که حقیقتاً اگر عنصر عشق نباشد، هرگز نمی‌توان با وجود مشکلات، این حجم گسترده تنویر افکار عمومی را تحت پوشش رسانه‌ای قرارداد.

بنابراین با احترام و سپاسمندی از همه خبرنگاران مخلص استان کرمانشاه، از زحمات تمامی این عزیزان که در راه اعتلای کمی و کیفی استان و با بهره مندی از خامه قلم و زاویه دوربین، عنصر آگاهی بخشی را در گستره‌ای به وسعت افکار عمومی استان انعکاس می‌دهند تقدیر و تشکر نمایم.

 رجای واثق دارد، حضور زنده و پویای خبر نگاران باعث رونق استان در تمامی ابعاد بوده و بخش‌هایی که به هر طریقی دچار ایستایی و نسیان شده‌اند را بر مدار پویایی و تحرک قرار خواهد داد.

از درگاه با عظمت خداوند متعال موفقیت، بهروزی و پیروزی در کارها را برای این عزیزان خواهان و خواستارم.

                                                                                                                       علیرضا شهرستانی

                                                                    رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه ر استان و امام جمعه کرمانشاه

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان