//
کدخبر: ۲۷۳۹۸۰ //

سریال Hunters برای فصل دوم تمدید شد

آمازون سرانجام پس از چند ماه انتظار اعلام کرد که سریال Hunters برای فصل دوم تمدید شده است.

سریال Hunters برای فصل دوم تمدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

اسفند سال گذشته بود که فصل اول سریال Hunters (شکارچیان) از شبکه آمازون منتشر شد و با اینکه نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرده بود، اما این سریال توانست مورد توجه بینندگان این سرویس استریم قرار بگیرد و از آن زمان طرفداران سریال در انتظار شنیدن خبری از احتمال ساخت فصل دوم هستند. حال در جدیدترین  اخبار سینما و تلویزیون ، این سریال درام برای فصل دوم تمدید شده است. آمازون سرانجام از تمدید سریال Hunters برای فصل دوم خبر داد، اما از دادن اطلاعات بیشتری از جمله زمان انتشار یا بازیگران فصل دوم خبر خودداری کرد و تنها به اعلام تایید این موضوع بسنده کرده است.

سریال Hunters داستان گروهی از شکارچیان افراد نازی در سال ۱۹۷۷ در نیویورک سیتی را دنبال می‌کند. گروه هانترز یا شکارچیان صدها مقام نازی را شناسایی کرده‌اند که اکنون در حال زندگی در آمریکا هستند و اکنون قصد دارند با ایجاد یک توطئه، یک حکومت نازی جدید یا به عبارتی رایش چهارم را تشکیل دهند و گروه هانترز قرار است جلوی آن‌ها را بگیرند. آل پاچینو، لوگان لرمن، جریکا هینتون، جاش رادنر، کیت مالووانی، تیفنی بوون، گِرگ اوستین، لوئیز اُزاوا چنگچین، کارول کین، سائول رابینک، دیلان بیکر و لنا اُلین، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hunters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیوید ویل وظیفه ساخت سریال Hunters را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم آن نیز باز خواهد گشت. ویل در بیانیه منتشر شده گفت: «من از جن و خانواده آمازون برای حمایت فوق‌العاده و ادامه‌دارشان از سریال Hunters بسیار سپاسگزارم. درکنار یک تیم بازیگری فوق‌العاده، تیم تولید باورنکردنی و همچنین نویسندگان و تهیه‌کنندگان بسیار درخشان، مشتاق‌تر از همیشه آماده هستم تا فصل بعدی داستان شکارچیان را با جهان به اشتراک بگذارم».

در سریال Hunters شاهد حضور نیکی توسکانو و جردن پیل به‌عنوان تهیه‌کننده نیز هستیم و انتظار می‌رود که مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان