//
کدخبر: ۲۷۳۵۱۷ //

سریال « Money Heist » در فصل پنجم به پایان می رسد

سریال «خانه کاغذی» (La Casa De Papel) یا «سرقت پول» نت‌فلیکس با فصل پنجم به انتهای راه می‌رسد. نت‌فلیکس ساعاتی پیش اعلام کرد که این سریال درام اسپانیایی را برای فصل پنجم و پایانی تمدید کرد. فصل چهارم «خانه کاغذی» در قالب هشت اپیزود آوریل گذشته منتشر شده بود.

سریال « Money Heist » در فصل پنجم به پایان می رسد

فصل پنجم به نویسندگی «الکس پینا» و تهیه‌کنندگی «ونکوور میدیا» در قالب ۱۰ اپیزود ساخته خواهد شد و فیلمبرداری آن از ۳ آگست (۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۹) در اسپانیا آغاز می‌شود. «میگل آنخل سیلوستره» و «پاتریک کریادو» به بازیگران فصل بعدی خواهند پیوست.

به گزارش فرتاک نیوز؛ در این سریال «اورسلا کوبرو» در نقش «توکیو»، «آلوارو مورته» در نقش «پروفسور»، «ایتزیار ایتونیو» در نقش «لیسبون»، «پدرو آلونسو» در نقش «برلین»، «میگل هران» در نقش «ریو»، «جیمی لورنته» در نقش «دنور»، «استر آسبو» در نقش «استوکهولم»، «انریکه آرسه» در نقش «آرتورو»، «دارکو پریک» در نقش «هلسینکی»، «هوویک کچکریان» در نقش «بوگوتا»، «لوکا پروس» در نقش «مارسی»، «بلن کوستا» در نقش «مانیلا»، «فرناندو کایو» در نقش «کورونل تامایو»، «رودریگو د لا سرنا» در نقش «پالرمو»، «نجوا نیمری» در نقش «بازرش سیرا» و «خوزه مانوئل پوگا» در نقش «گاندیا» ظاهر شده‌اند.

«الکس پینا» تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال و «خسوس کولمنار» و «کریستینا لوپز فراز» دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه بوده‌اند. «خاویر گومز سانتاندر» سرپرست نویسندگان پروژه است.

پینا با انتشار بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: «ما نزدیک به یک سال در مورد اینکه گروه چگونه باید از هم جدا شوند فکر کردیم. اینکه چگونه پروفسور را با شکست مواجه کنیم. چگونه وارد وضعیتی شویم که برای بسیاری از شخصیت‌ها غیرقابل تغییر باشد. نتیجه‌ی آن فصل پنجم «خانه‌ی کاغذی» شده است. جنگ به شدیدترین و وحشیانه‌ترین سطح خود می‌رسد، اما در عین حال حماسی‌ترین و هیجان‌انگیزترین فصل سریال خواهد بود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۵۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان