//
کدخبر: ۲۷۲۵۶۷ //

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher تا قبل از ۲۰۲۱ تمام نخواهد شد

همانند تقریبا هر سریال دیگری، سریال The Witcher در نتفلیکس هم تحت تاثیر پاندمی کووید 19 قرار گرفته و بعید به نظر می‌رسد که حالا حالاها شاهد فصل دومش باشیم.

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher تا قبل از ۲۰۲۱ تمام نخواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق گزارش Redanian Intelligence – سایتی که تمام اخبار مربوط به این سریال را پوشش می‌دهد – انتظار می‌رود که فیلم‌برداری فصل دوم The Witcher از ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد) دوباره آغاز شود. اگر این ادعا درست باشد، عملا در همان زمانی که پیش از کرونا انتظار می‌رفت کار تمام شده باشد فیلم‌برداری آغاز به کار می‌کند.

بدین ترتیب، فیلم‌برداری سریال احتمالا در فوریه ۲۰۲۰ به اتمام خواهد رسید. با توجه به این تاخیر پیش آمده هم بسیار بعید به نظر می‌رسد که زودتر از تابستان سال آینده شاهد بازگشت سریال باشیم. با توجه به این که فصل اول در دسامبر ۲۰۱۹ پخش شد، می‌توان حدس زد که فصل دوم هم ابتدا قرار بود در انتهای ۲۰۲۰ روی نتفلیکس قرار گیرد.

البته سریال توانسته بود قبل از اختلال ناشی از پاندمی به مدت ۵ هفته فیلم‌برداری داشته باشد. حالا طبق گزارشات، هنری کویل (گرالت) و فریا الن (سیری) هم اکنون به محل فیلم‌برداری در Arborfield Studios (واقع در ورکینگهم، در نزدیکی شهر لندن) بازگشته‌اند و آماده شروع دوباره کار هستند.

فصل اول The Witcher علی‌رغم دریافت نقدهای متوسط، توانست به محبوبیت بسیار زیادی در میان بینندگان برسد و به یکی از موفق‌ترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس تبدیل شود. در فصل دوم نیز قرار است علاوه بر هنری کویل (گرالت)، فریا الن (سیری)، آنیا شالوترا (ینفر) و جویی بیتی (یسکیر)، شاهد حضور کریستوفر هیویو از Game of Thrones هم باشیم.

لازم به ذکر است که یک فیلم انیمه از ویچر هم با نام The Witcher: Nightmare of the Wolf در حال ساخت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان