//
کدخبر: ۲۶۸۶۰۸ //

خالقان وست ورلد سریال Fallout را برای آمازون می‌سازند

جاناتان نولان و لیزا جوی، سازندگان اصلی مجموعه وست ورلد قصد دارند با کمک استودیو Kilter Films، سریال Fallout را برای آمازون بسازند.

خالقان وست ورلد سریال Fallout را برای آمازون می‌سازند
به گزارش فرتاک نیوز،

سری بازی‌های فال اوت در سال 1997 پا به عرصه وجود گذاشتند تا در دنیایی پسارستاخیزی و پس از یک جنگ جهانی هسته‌ای آمریکا را به تصویر بکشند. تا به امروز 10 نسخه مختلف از مجموعه بازی فال اوت روانه بازار شده‌است که اغلب آن‌ها در نزد منتقدین و بازیکنان موفق بوده‌اند. این روزها که ساخت سریال بر اساس بازی‌های ویدیویی محبوب رواج پیدا کرده، بعد از شبکه HBO و سریال The Last of Us، حالا نوبت به آمازون و سریال Fallout رسیده‌است.

در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا جاناتان نولان و لیزا جوی قصد دارند در ساخت سریال خود نگاه ویژه‌ای به یک نسخه از بازی‌های فال اوت داشته باشند یا خیر و یا می‌خواهند با الهام گرفتن از شیوه قصه‌گویی و اتمسفر کلی این مجموعه، داستان جدیدی را در دل آن دنیای پساآخرالزمانی روایت کنند. بر اساس صحبت‌های اولیه نولان و جوی، آن‌ها دوست‌دارند لحن خشن بازی‌ها را به این مجموعه تلویزیونی منتقل کنند و در کنار آن لحظات خنده‌داری به سبک بی-مووی‌ها (B-movie) در اثرشان قرار دهند.

فعلا هیچ اطلاعاتی از تیم بازیگری، زمان آغاز فیلم‌برداری یا پخش سریال فال اوت در دسترس نیست و نباید حداقل تا اواخر سال 2021 منتظر این مجموعه باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان