//
کدخبر: ۲۷۲۵۴۸ //

کرونا، سرمایه‌گذاران سینما "پیروزی" کرمانشاه را فراری داد

بعد از چندین سال چشم انتظاری، بالاخره سرمایه گذارانی پیدا شدند تا جای سینمای پیر و فرتوت "پیروزی" یک پردیس سینمایی و مجهز برای مردم کرمانشاه بسازند، اما این بار این "کرونا" بود که با آمدنش بساط هم چیز را به هم ریخت و امیدها برای ساخت دوباره این سینما را به باد داد.

کرونا، سرمایه‌گذاران سینما "پیروزی" کرمانشاه را فراری داد
به گزارش فرتاک نیوز،

حالا که بعد از سالها که قرار بود سینمایی تازه و جدید جای سینمای قدیمی شهرمان را بگیرد، کرونا همه چیز را متوقف کرد و سرمایه‌گذاران این سینما را هم  فراری داد.

افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به تدوین طرح اجرایی ساخت پردیس سینمایی هشت طبقه "پیروزی"، گفت: با تخریب سینمای قدیمی "پیروزی"، قرار بر این شد تا یک پردیس سینمایی در محل این سینما ساخت شود.

وی افزود: طبق طراحی صورت گرفته این پردیس در هشت طبقه احداث خواهد شد و در این پروژه، در کنار ساخت پنج تا شش سالن نمایش، ساخت پلاتو نمایش حرفه ای، استودیو موسیقی حرفه ای و موارد اینچنینی هم دیده شده است.

آزادی تصریح کرد: برای ساخت این پردیس سینمایی مدت ها به دنبال جذب سرمایه گذار بودیم تا نهایتا سال گذشته یک سرمایه گذار کره ای و یک سرمایه گذار داخلی برای سرمایه گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کردند.

وی رقم سرمایه گذاری در این پروژه را 40 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: همه چیز خوب پیش می رفت و قرار بود اوایل امسال کار کلنگ زنی این پروژه انجام شود که متاسفانه با آمدن کرونا همه چیز به هم ریخت.

آزادی تصریح کرد: با شیوع این بیماری عملا سینماهای کشور در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند و همین امر سرمایه گذاران پروژه را از سرمایه گذاری در ساخت این پردیس سینمایی منصرف کرد.

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه این شرایط برای تمام پروژه های کشور وجود دارد و این پروژه هم مستثنی نیست و فعلا کار آن متوقف است.

آزادی اظهار کرد: در این شرایط شیوع کرونا فعلا کاری جز انتظار از دستمان ساخته نیست، چرا که درآمدهای حاصل از محل سینماها هم کاهش چشمگیری داشته و همین امر کاهش اعتبارات فرهنگی و هنری را تشدید کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با پایان گرفتن کرونا و رونق دوباره سینماها، جذب دوباره سرمایه گذاران در دستور کار قرار گرفته و بتوان یک پردیس سینمایی حرفه ای را در محل سینما پیروزی احداث کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان