//
کدخبر: ۲۶۷۰۸۱ //

تقدیر محسن رضایی از خواننده عصر جدید

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگوی تلفنی با نوجوان هنرمند بختیاری گفت: اجرای زیبای تو، عشق و شور و غیرت بختیاری را به خوبی نشان داد. آینده‌ای درخشان همراه با توفیق را برای تو آرزو می‌کنم.

تقدیر محسن رضایی از خواننده عصر جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگوی تلفنی با «هادی احمدی» نوجوان هنرمند بختیاری که با اجرای آهنگی پرشور و حماسی در تجلیل از سالار شهیدان مقاومت «سردار حاج قاسم سلیمانی» در برنامه عصر جدید هنرنمایی کرد، تقدیر کرد.

در این تماس تلفنی که محسن رضایی با گویش بختیاری سخن می‌گفت خطاب به هادی احمدی اظهار داشت: هنرنمایی شما را در برنامه شاداب و پر مخاطب «عصرجدید» دیدم. اجرای زیبای تو، عشق و شور و غیرت بختیاری را به خوبی نشان داد. آینده‌ای درخشان همراه با توفیق را برای تو آرزو می‌کنم.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در ادامه با یادآوری حماسه آفرینی‌های جوانان بختیاری و لُر در دفاع هشت ساله ملت ایران گفت: به عنوان یک جوان بختیاری باید افتخار کنی که سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، تبار بختیاری داشت و اجداد او حدود دویست سال قبل از منطقه «فارسان» به استان کرمان مهاجرت کرده اند. ما بختیاری ها «سرباز اسلام» و تفنگچی ایرانیم.

هادی احمدی در این تماس تلفنی در پاسخ به رضایی، اظهار داشت: خیلی به من لطف کردید. از محبت شما سپاسگزارم. باور نمی‌کردم که توانسته باشم نظر شما را جلب کنم. مطمئناً تشویق شما در ادامه راه من بسیار موثر خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۰۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان