//
کدخبر: ۲۵۱۹۲۷ //

تغییر بزرگ بازیگر زن/ در میان خاکستر خط فکری‌ام را تغییر داد+عکس

ژاله کاظمی معتقد است زنان در سریال «در میان خاکستر» پشت مردان ایستاده بودند و همراه آنان از شهر دفاع می‌کردند؛ با بازی در این سریال خط فکری‌ام تغییر کرد.

تغییر بزرگ بازیگر زن/ در میان خاکستر خط فکری‌ام را تغییر داد+عکس

به گزارش فرتاک نیوز، ژاله کاظمی یکی از بازیگران "در میان خاکستر" است؛ او در این سریال نقش «زائره» همسر صاحب عبودزاده دوست و همرزم شهید آلبوغبیش را بر عهده داشت. کاظمی اعتقاد دارد که زنان در این مجموعه تلویزیونی پشت مردان ایستاده بودند و همراه آنان از شهر دفاع می‌کردند. او همچنین می گوید که با بازی در این سریال، خط فکری‌اش به عنوان یک هنرمند تغییر کرده است و دوست دارد کارهایی را در کارنامه هنری‌اش داشته باشد که به نوعی با اعتقاداتش ارتباط پیدا کند.

 

بخشی از گفتگو با این بازیگر را بخوانید.

* در برخی سریال‌ها و فیلم‌های دفاع‌مقدسی زنان نقش کمرنگی دارند اما در سریال "در میان خاکستر" این چنین نیست...

به نکته خوبی اشاره کردید. زنان در این سریال پشت مردان ایستاده بودند و با آنان از شهر دفاع می‌کردند. کارگردان هم به خوبی به این موضوع پرداخته بود.

* بازی در این سریال چه جایگاهی در کارنامه هنری‌تان دارد؟

اولاً که بچه‌های گروه خیلی حرفه‌ای بودند و من بین آنها کمترین بودم. با بازی در این سریال خط فکری‌ام به عنوان یک هنرمند تغییر کرد و بعد از "در میان خاکستر" در فیلم "به وقت شام" ابراهیم حاتمی‌کیا بازی کردم. بازی در این سریال برایم جایگاه با اهمیتی دارد و دوست دارم کارهایی را در کارنامه‌ام داشته باشم که به نوعی به اعتقاداتم مرتبط باشد.

* از مخاطبان سریال چه بازخوردی گرفتید؟

شغل من معلمی است و زمان پخش سریال شاگردانم سؤال می‌کردند که آیا واقعاً این سریال بر اساس واقعیت است؟ چون در رده سنی دبیرستان‌اند و دوران جنگ را ندیده‌اند خیلی برایشان جذاب بود. از دیگران نیز بازخوردهای خوبی گرفتم و نقشم به خاطر قصه جذاب سریال دیده شد. برخی از همکاران هم خیلی لطف داشتند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان