//
کدخبر: ۲۵۰۹۸۱ //

تست کرونای خانم بازیگر مثبت شد

اولگا کوریلنکو، بازیگر فیلم سینمایی «ذره‌ای آرامش» از مجموعه فیلم‌های سینمایی جیمزباند در صفحه شخصی خود اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است.

 تست کرونای خانم بازیگر مثبت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اولگا کوریلنکو بازیگر اوکراینی سینمای هالیوود در صفحه رسمی خود اعلام کرد که تست ابتلای او به ویروس کورنا مثبت شده است.

او برای دنبال کننده‌های نیم میلیونی خود با انتشار عکسی نوشت:بعد از مثبت شدن تست کرونا در خانه مانده ام.

او همچنین اضافه کرد: من برای مدت یک هفته احساس مریضی می‌کردم. تب و خستگی علائم اصلی من هستند. مراقبت خودتان باشید و این موضوع را جدی بگیرید.

کرویلنکو به لیست در حال افزایش چهره‌های بین المللی سرگرمی اضافه شد که به این ویروس مبتلا شده اند؛ ویروسی که باعث بسته شدن مرز‌های بین المللی و کسب و کار در سراسر جهان شده است.

تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون از مشهورترین افرادی هستند که آزمایش آن‌ها برای این ویروس مثبت شده است. در رده‌های اجرای لوسیان گرینگز رئیس و مدیر عامل یونیورسال موزیک برای درمان ویروس کرونای خود راهی بیمارستان شده اند. تست کرونای نخست وزیر کانادا نیز مثبت شده است.

کرویلنکو هنوز هم برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی «ذره‌ای آرامش» از مجموعه سینمایی جیمزباند و همچنین فیلم «فراموشی» با بازی تام کروز شناخته می‌شود. او اخیرا در فیلم سینمایی تاریخی «مرگ استالین» به کارگردانی آرماندو یانوچی و فیلم «مرگی که دن کیشوت را کشت» به کارگردانی تری گیلیام و بازی آدام درایور به ایفای نقش پرداخته بود.

گفتنی است به تازگی ساخت پروژه جدید او به نام «خلیج سکوت» به پایان رسیده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان