//
کدخبر: ۲۴۱۷۷۲ //

آیا لیست برندگان اسکار ۲۰۲۰ لو رفت؟

آیا لیست برندگان اسکار 2020 لو رفت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

علاقه‌مندان به مراسم اسکار چند ساعت پیش با یک غافلگیری عجیب و جنجال‌ساز مواجه شدند که حسابی شبکه‌های اجتماعی را بر هم ریخت. حساب رسمی توییتر آکادمی اسکار پستی جدید منتشر کرد که در عکس آن نوشته بود «My Predictions» به معنای «پیش‌بینی‌های من» و در زیر آن لیستی کامل از تمام برندگان اسکار درج شده بود. به محض اینکه این توییت ارسال شد، هواداران از سراسر جهان در مرحله اول تصور کردند این دقیقا تمام برندگان نهایی مراسم آکادمی است که به اشتباه منتشر شده؛ اما اصل ماجرا این نیست.

این توییت که حالا پاک شده، با یک توییت دیگر و با توضیحات تکمیلی جایگزین شده و توضیح می‌دهد که «شما تصور می‌کنید چه کسانی امسال اسکار را به خانه خواهند برد؟ پیش‌بینی‌های خود از اسکار را با ما به اشتراک بگذارید و یکشنبه ۹ فوریه منتظر اعلام نتایج [پیش از رویداد اصلی] باشید.» در واقع حالا کاربران با کلیک روی این توییت به یک برنامه هدایت خواهند شد که هر کدام از آنها می‌توانند پیش‌بینی‌های خود را برای آکادمی به صورت یک پیام ارسال کنند.

در واقع آنچه به عنوان برندگان در توییتر لیست شده بود، پیش‌بینی‌های خود ادمین صفحه توییتر آکادمی بوده و حالا کاملا پاک شده، چرا که منطقا این صفحه نباید ذهن‌ها را به سمت و سویی جهت می‌داد. در این لیست فیلم Parasite به عنوان بهترین اثر سال، بهترین فیلم‌نامه، بهترین فیلم بین‌المللی، و بهترین طراحی صحنه پیش‌بینی شده بود. جوکر نیز جایزه بهترین بازیگر مرد برای واکین فینیکس، بهترین موسیقی و بهترین تدوین را دریافت کرده بود.

همانطور که می‌دانید مراسم اسکار 2020 در تاریخ دوشنبه ۲۱ بهمن ماه راس ساعت ۰۴:۳۰ بامداد (به وقت تهران) برگزار خواهد شد و فرش قرمز هم ساعت ۰۳:۰۰ است؛ در این جشنواره فیلم سینمایی جوکر یا یازده نامزدی پیشتاز است و پس از آن The Irishman و روزی روزگاری در هالیوود و 1917 هر کدام با ده مورد نامزدی قرار دارند. فیلم‌های Marriage Story و Jojo Rabbit و Little Women و Parasite هم هر کدام در ۶ مورد نامزد شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان