//
کدخبر: ۲۴۷۶۴۶ //

تدارک ویژه تلویزیون از تعطیلات کرونایی تا نوروز و رمضان

میرباقری گفت: شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای این تعطیلات و همچنین ایام نوروزو رمضان ۹۹ برنامه ریزی ویژه و دقیقی دارند.

 تدارک ویژه تلویزیون از تعطیلات کرونایی تا نوروز و رمضان
به گزارش فرتاک نیوز،

سید مرتضی میرباقری با بیان اینکه رسانه ملی همچون نظام سلامت کشور درخدمت مردم درمسیرمجاهده واقعی گام برمی دارد گفت: همان طور که پزشکان و پرستاران دراین ایام با مجاهدتی ویژه برای سلامت جسم مردم تلاش می‌کنند همکاران ما هم برغم همه سختی‌ها کمرهمت بسته اند تا علاوه بر صد‌ها برنامه آگاهی بخش، آموزشی و پیشگیرانه تخصصی درباره کرونا با برنامه‌هایی مفرح، سلامت روح و نشاط جمعی را نیز فراهم کنند.

وی به حضور مداوم مدیران شبکه‌ها و همکارانشان در پخش و گروه‌های مختلف تولیدی دراین ایام اشاره کرد و افزود: علاوه براین عزیزان تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران نامی‌کشورمان هم اکنون و برغم برخی تهدیداتی که این ویروس منحوس برای کار‌ها بوجود آورده است با مجاهدتی ویژه مشغول تولید سریال‌های مهم و تاثیرگذارسیما هستند تا بتوانند در نوروز و رمضان و ماه‌های آتی لحظاتی شاد و مفرح برای مردم فراهم آورند.

میرباقری تصریح کرد: ما هیچگاه چنین شرایط فشرده‌ای برای رسانه ملی نداشته ایم چرا که از الان تا تعطیلات نوروز کمتر از ۱۸ روز باقی است و از پایان تعطیلات نوروز تا آغاز ماه مبارک رمضان هم تقریبا بیست روز فاصله زمانی است و این کاررا برای همکاران برنامه ساز ما بسیارفشرده و سخت می‌کند.

معاون سیمای رسانه ملی با بیان اینکه سریال‌ها و برنامه‌های بزرگ تولیدی سیما دراین شرایط سخت اقتصادی با حمایت‌های ویژه رئیس محترم سازمان به مرحله بهره برداری رسیده است گفت: سازمان صداوسیما درکنار تلاش برای به نتیجه رسیدن این تولیدات که با هدف رضایتمندی مردم صورت می‌گیرد همواره سلامت عوامل خود و حاضران در برنامه‌های مختلف را مورد توجه قرار داده و می‌دهد و هردورا درجای خود مهم می‌داند.

سیدمرتضی میرباقری فراهم کردن آرامش عوامل برنامه‌های مختلف ازجمله سریال‌های نمایشی را اولویتی اساسی برای معاونت سیما برشمرد و افزود: برهمین اساس برای حفظ سلامتی این عزیزان در کنارهر برنامه تولیدی و سریال یک پزشک ویژه با امکانات تشخیصی و درمانی درنظرگرفته شده است وسلامت همکاران عزیزمان و حاضران دائم رصد می‌شود.

معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به برخی انتقادات نسبت به ادامه ضبط برنامه‌های شاخصی که تماشاگردرآن‌ها حضور دارد گفت: این برنامه‌ها پس از هماهنگی با مراجع ذی ربط و بارعایت حداکثری نکات بهداشتی، مراقبت‌های پزشکی و برخی محدودیت‌ها ضبط و پخش می‌شود.

سید مرتضی میرباقری تصریح کرد: تلاش ما این است تا با رعایت نکات بهداشتی و پزشکی و برخی محدودیت‌ها خللی در جذابیت این نوع برنامه‌ها که مورد انتظارمردم است ایجاد نشود و تلویزیون همراه‌تر از همیشه با مخاطبان باشد.

وی حضور پزشک ویژه درمحل برنامه‌ها، انجام آزمایش و معاینات پیش از ورود حضار و عوامل و ضدعفونی و گندزدایی مکرر سالن‌های ضبط برنامه‌ها را از جمله تدابیر صورت گرفته برای ادامه این برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: همچنین برای حفظ سلامتی حاضران، تعداد آن‌ها را هم کاهش داده ایم تا ضمن رعایت فاصله مناسب هم نکات بهداشتی و پزشکی مورد توجه قرارگیرد وهم جذابیت برنامه‌ها حفظ شود.

سید مرتضی میرباقری درپایان ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه مردم و مسئولان این ایام سخت و تاریخی با موفقیت و سلامتی پشت سرگذاشته شود و مردم با آرامش و نشاط به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان