//
کدخبر: ۲۴۳۶۳۸ //

واکنش جالب مدیری به رمز پویا و ماسک فیلتر دار

مهران مدیری مطالب طنزی را پیرامون رمز پویا، ماسک فیلتردار و بنزین سه هزار تومانی بیان کرد.

 واکنش جالب مدیری به رمز پویا و ماسک فیلتر دار
به گزارش فرتاک نیوز،

در بخش ابتدایی برنامه امشب دورهمی، مهران مدیری استندآپ خود را پیرامون موضوعات مختلف اجرا کرد.

پیشنهاد مدیری به آموزش و پرورش

 در بخشی از برنامه درباره تعطیلی مدارس به خاطر آلودگی هواگفت: پیشنهاد من این است که با توجه به اینکه بچه‌ها یک روز در هفته مدرسه می‌روند، فقط دروس مهم به آن‌ها آموزش داده شود، به نظرم دانش آموزان یک زبان بدانند بهتر است.

ما که (د ذ ر ز ط ظ) می‌دانیم کجا را گرفتیم.

وی ادامه داد: آن که می‌تواند ذرت را بنویسد نمیتواند یک ذرت برای بچه هایش بخرد، اما کسی که از روی کتاب ذرت را ذِرت می‌خواند کارش واردات و صادرات همان ذِرت است (خنده) و همان میلیاردر شده است.

مدیری عنوان کرد: به نظرم دیگر لازم نیست بچه‌ها بدانند ناصر الدین شاه چه بود، که بود و چه کرد همین که بداند که بود کافی است (خنده)

هر کاری هم کرده باشد نه او را در قبر ما می‌گذارند نه ما را در قبر او!

مدیری اظهار کرد: همیشه قدر لحظه فعلی را بدانیم چراکه تجربه ثابت کرده است، هر لحظه امکان دارد شرایط بدتر شود.

چرا بنزین سه تومانی شد؟!

دربخش دیگر مدیری درباره بنزین سه هزار تومانی توضیح داد: من امروز در پمپ بنزین به بنزین سه هزار تومانی فکر می‌کردم که چرا باید پول یک باک بنزین اینقدر شود.

وی افزود: متوجه شدم که ماشین جلویی با متصدی جایگاه دعوایش شده است، گفتم مشکل چیست؟ گفت که مشکل این است پول نقد من چهار هزار تومان کم است. گفتم من عجله دارم میخواهم بروم سر برنامه، حال چرا با کارت پول را پرداخت نمی‌کنید؟ گفت کارتم رمز پویا ندارد!

در ادامه مدیری سراغ ماسک‌ها رفت و گفت: هوا که آلوده می‌شود هر کسی از راه می‌رسد، یک نسخه‌ای برای ما می‌پیچید. خودم یک ماسک خریدم سه هزار و دویست تمام نخ و ...

وی ادامه داد: یکی از دوستان گفت که این ماسک‌ها خوب نیست باید یک فیلتر دار آن را بگیرید، رفتم داروخانه گفتم فیلتر دار دارید گفت چه مدلی برای شما بندازم...‌

می‌خواهم بگویم آنقدر در دود، گوگرد و سرب نفس کشیده ایم که خودمان هم ماشین تبدیل شده ایم.

تابستان‌ها اینترنت قطع می‌کردند!

مدیری اظهار کرد: جای شکر آن باقی است که زمستان‌ها هوا آلوده می‌شود و مدرسه‌ها را تعطیل می‌کنند، اگر تابستان بود احتمالا اینترنت را قطع می‌کردند (خنده)

طرح زود و فرد قایق‌های موتوری در لب ساحل اجرا می‌شد، اخبار هم یک گزارشی پخش می‌کرد که میزان آلاینده‌ها در مناطقی که از اینترنت استفاده می‌کنند، به مراتب پایین‌تر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان