//
کدخبر: ۲۴۰۶۴۶ //

کدام فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر مشهد اکران می‌شود؟

قائم مقام دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از قطعی شدن اکران ۱۱ فیلم جشنواره فجر در مشهد خبر داد.

کدام فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر مشهد اکران می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت طباطبایی اظهار داشت: امسال سه سینمای هویزه، اطلس و آفریقا میزبان مخاطبان هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خواهند بود که برای هر سینما پخش 11 فیلم از 22 فیلم جشنواره قطعی شده است.

وی افزود: هم اکنون تلاش می‌کنیم که مشهد با توجه به قدمتی که در برگزاری جشنواره دارد تعداد فیلم‌هایی که قرار است در این سه سینما پخش شوند، افزایش پیدا کند.

قائم مقام دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: در تلاش هستیم یک سالن را به اصحاب فرهنگ و هنر اختصاص دهیم که در آن افراد با ارائه کارت شناسایی که توسط جشنواره صادر می‌شود در سینمای مشخص شده به تماشای فیلم بنشینند.همچنین بناست که میزگرد و برنامه گفتگو محوری با اصحاب رسانه که علاقه‌مند به عرصه فیلم و سینما هستند، برگزار شود و اهالی رسانه به نقد و بررسی فیلم بپردازند.

وی درباره برگزاری جلسات نقد فیلم‌های هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، تصریح کرد: همچنین احتمال دارد در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره جلسه نقد با حضور منتقدان مشهدی نیز برنامه‌ریزی شود.

قائم مقام دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت : ما همچنین در تلاشیم که مانند سال گذشته و شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد امسال نیز تعداد 22 فیلم را در مشهد اکران کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان